Σκλαβενίτης ! H τελευταία κίνηση «ΜΑΤ» του έξυπνου επιχειρηματία

Δαιμόνιος Σκλαβενίτης: Τι βάζει μέσα στα σούπερ μάρκετ και προκαλεί πανικό. Συνεργασία βόμβα!!!

Σκλαβενίτης

Σκλαβενίτης, το νέο σήμα των καταστημάτων Μαρινόπουλος: Το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα θα πρέπει κατά την γνώμη μας, να ενισχυθεί με συγκεκριμένες ενέργειες κοινωνικής ευαισθησίας που θα επαναφέρουν ταχύτερα το καταναλωτικό κοινό στα καταστήματα της αλυσίδας.

Άποψη

Εδώ και περισσότερο από είκοσι χρόνια κάνω μερικές από τις αγορές μου σε ένα κατάστημα του πάλαι ποτέ κραταιού Ομίλου «Μαρινόπουλος» το οποίο βρίσκεται σε προνομιακό σημείο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, στην Αθήνα. Ευρύχωρο και εντυπωσιακό, σε δύο επίπεδα, μέσα σε ένα κτίριο που περιλαμβάνει θέατρο και θερινό σινεμά στην ταράτσα του.

Τους τελευταίους μήνες όταν έμπαινα μέσα έσφιγγε η καρδιά μου: Στα ράφια λιγοστά πράγματα απλωμένα πρόχειρα για να καλύπτουν τη γύμνια τους, ελλείψεις πολλών προϊόντων, κατήφεια των ανθρώπων που εργάζονταν μέσα –με μια λέξη μιζέρια.

Μια από τις πρώτες μέρες του Μαρτίου 2017, περνώντας απ΄ έξω τράβηξε την προσοχή μου μια ανακοίνωση, κολλημένη στην είσοδο του καταστήματος. Πλησίασα και άρχισα να την διαβάζω:

Αγαπητοί πελάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2017,αναλάβαμε την ευθύνη λειτουργίας του καταστήματος.

Βασική Αρχή μας είναι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ και γι΄ αυτό προσπαθούμε καθημερινά να παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και να διαθέτουμε προϊόντα σε άριστη ποιότητα με μεγάλη ποικιλία και με τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά»!

Ως εκ τούτων και με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτηση σας,καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επαναφέρουμε το συντομότερο δυνατόν το Κατάστημα σε ομαλή λειτουργία, με επάρκεια προϊόντων, αλλά και να δημιουργήσουμε ένα ακόμα πιο ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον.

Ζητούμε την κατανόηση σας, καθώς στο πλαίσιο των προσπαθειών μας είναι πιθανόν να δημιουργηθεί μια μικρή αναστάτωση λόγω των απαραίτητων εργασιών.

Οι εργαζόμενοι του Καταστήματος είναι πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε υπόδειξη ή σύσταση σας, καθώς η Γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς!

Σας ευχαριστούμε θερμά!

Όμιλος Σκλαβενίτης

Μπήκα μέσα στο κατάστημα παρατηρώντας τις πιθανές αλλαγές: Πράγματι, τα είδη πύκνωσαν σε πολλά ράφια, η καθαριότητα και η τάξη του χώρου βελτιώθηκε θεαματικά, το χαμόγελο άρχισε να επιστρέφει δειλά-δειλά στο πρόσωπο όσων εργαζόμενων παρέμειναν ακόμα μετά από την πολύ χρονοβόρα και επώδυνη διαδικασία σωστής επαναλειτουργίας του καταστήματος – στην Ελλάδα άλλωστε η ανυπόφορη γραφειοκρατία ποτέ δεν πεθαίνει!

Ο Όμιλος Σκλαβενίτη, μια 100% Ελληνική επιχείρηση με την δεύτερη γενιά της οικογένειας στο τιμόνι της, την περίοδο της οικονομικής κρίσης ακολούθησε μια πολύ δυναμική πολιτική ανάπτυξης αξιοποιώντας τις υψηλές επιδόσεις της σε όλα τα επίπεδα: Μια από τις  οικονομικά υγιέστερες επιχειρήσεις του κλάδου, εξαιρετική διοίκηση και διαχείριση, υψηλή πιστότητα  πελατών χωρίς τις πολυδάπανες διαφημιστικές δαπάνες των ανταγωνιστών της – με το κόστος όμως αυτό να διοχετεύεται με σχολαστική συνέπεια στην υποστήριξη του συνθήματος της αλυσίδας (τόσο φθηνά όσο πουθενά), τον υψηλότερο κύκλο εργασιών ανά κατάστημα – και όχι μόνο μέσα στην Ελλάδα, κοινωνική ευαισθησία απέναντι στους εργαζόμενους της αλλά και στους συνανθρώπους μας που περνούν δύσκολα, σεβασμός στο περιβάλλον κ.α.π.

Η δυναμική πολιτική ανάπτυξης, εν μέσω οικονομικής κρίσης, της «Σκλαβενίτης» ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2013 όταν ανακοινώθηκε η ένταξη τεσσάρων (από τα έξη συνολικά) καταστημάτων της αλυσίδας «Δούκας»,  μιας από τις παλαιότερες της ελληνικής αγοράς η οποία λειτουργούσε στα νότια προάστια της Αθήνας, με κύκλο εργασιών της τάξεως των 40 εκατομμυρίων Ευρώ (2011), στο δίκτυο της αλυσίδας «Σκλαβενίτης» (Ιούνιος 2013).

Ακολούθησαν η ένταξη πέντε καταστημάτων της αλυσίδας «Μπαλάσκας», με κύκλο εργασιών της τάξεως των 13 εκατομμυρίων Ευρώ (2010) στο δίκτυο της «Σκλαβενίτης» (Σεπτέμβριος 2013), εννέα καταστημάτων της αλυσίδας «EXTRA ΠΡΩΤΑ & ΦΘΗΝΑ ΑΕΕ ΤΡΟΦΙΜΩΝ» (Οκτώβριος 2013) με κύκλο εργασιών 40 περίπου εκατομμυρίων το 2011, ενώ ένα χρόνο αργότερα (Νοέμβριος 2014) έγινε το μεγάλο άλμα:

Εξαγοράστηκε το σύνολο των μετοχών της MAKRO Cash & Carry (336,6 εκατομμύρια Ευρώ κύκλος εργασιών το 2012), μέλους του γερμανικού METRO GROUP έναντι 65 εκατομμυρίων Ευρώ, σηματοδοτώντας αφ΄ ενός μεν την είσοδο της «Σκλαβενίτης» στην αγορά της χονδρικής αφ΄ ετέρου δε την επέκταση των δραστηριοτήτων της εκτός του Νομού Αττικής: Από τα εννέα συνολικά καταστήματα της MAKRO Cash & Carry τα επτά βρίσκονται σε μεγάλες πόλεις εκτός Αττικής (δύο καταστήματα στην Θεσσαλονίκη και από ένα σε Ηράκλειο Κρήτης, Πάτρα, Λάρισα, Ξάνθη και Βόλο, ενώ παράλληλα λειτουργούν τρία σημεία Drive-in σε Χανιά, Γιάννενα και Καλαμάτα). Σχεδόν ταυτόχρονα, στις 28 Νοεμβρίου 2014, γνωστοποιήθηκε η συμφωνία εξαγοράς ποσοστού 60% του συνόλου των μετοχών της «Χαλκιαδάκης Α.Ε.» τις οποίες κατείχε η «Βερόπουλος ΑΕ». Η αλυσίδα που δημιουργήθηκε στην Κρήτη από την οικογένεια του Μηνά Χαλκιαδάκη (ελέγχει το 40% της αλυσίδας) λειτουργεί στην Κρήτη 38 καταστήματα με κύκλο εργασιών 132 εκατομμυρίων Ευρώ (2013).

Ακολούθησε η προσπάθεια εξαγοράς των εντός της Ελλάδος 185 περίπου καταστημάτων της αλυσίδας «Βερόπουλος» η οποία κατέληξε σε συμφωνία αλλά ακυρώθηκε αργότερα – η αλυσίδα «Βερόπουλος» κατέληξε τελικά στον Όμιλο Παντελιάδη διευρύνοντας το δίκτυο των καταστημάτων λιανικής του Ομίλου με το σήμα My Market.

Η τελευταία φάση της δυναμικής ανάπτυξης της «Σκλαβενίτης» αφορά την προσπάθεια απόκτησης του ελέγχου του μεγαλύτερου Ομίλου  της Ελληνικής αγοράς (Μαρινόπουλος με κύκλο εργασιών 1,8 δις. Ευρώ το 2011) η οποία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2016 και πέρασε κυριολεκτικά και μεταφορικά, από σαράντα κύματα.

Είχε προηγηθεί η αποχώρηση της Carrefour από την Μαρινόπουλος το 2012, η επιθετική συρρίκνωση της Ελληνικής αγοράς λιανικής λόγω της οικονομικής κρίσης, η αναποτελεσματικότητα της διάδοχης διοικητικής και οικονομικής διαχείρισης της «Μαρινόπουλος» – γεγονότα που οδήγησαν την αλυσίδα σε μια κακή πορεία και στην απώλεια κύκλου εργασιών πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρώ.

Και να τώρα, αρχές Μαρτίου 2017, ο Όμιλος Σκλαβενίτη καλείται να επιβεβαιώσει για μια ακόμα φορά τις μέχρι τώρα υψηλές επιδόσεις του – ιδιαίτερα στον τομέα της πιστότητας των πελατών του, αφού όλοι οι βασικοί ανταγωνιστές του στην Ελληνική αγορά απέκτησαν πολύτιμα μερίδια, παρά την σημαντική πτώση της συνολικής αγοράς, αξιοποιώντας την «κατάρρευση» της αυτοκρατορίας Μαρινόπουλου. Ένας μάλιστα εξ αυτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος (ελέγχεται από τον Βελγικό όμιλο Delhaize), σκαρφάλωσε ήδη στην πρώτη θέση της Ελληνικής αγοράς την οποία είναι φυσικό να προσπαθήσει να κρατήσει κάνοντας ότι περνάει από το χέρι της.

Συμπέρασμα:  Το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα της «Σκλαβενίτης» με τα καταστήματα της Μαρινόπουλος τα οποία παρέμειναν σε υπολειτουργία για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει κατά την γνώμη μας, να ενισχυθεί με συγκεκριμένες ενέργειες κοινωνικής ευαισθησίας που θα επαναφέρουν ταχύτερα το καταναλωτικό κοινό στα καταστήματα της αλυσίδας.

Μια από τις ενέργειες αυτές, την είχαμε ήδη προτείνει στο ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης, πριν από επτά χρόνια, αλλά παραμένει επίκαιρη όσο ποτέ:

Η κοινωνική ευαισθησία εκφράζεται πλήρως όταν αποδεδειγμένα μια αλυσίδα λιανικής υποστηρίζει την Ελληνική παραγωγή η οποία προσφέρει απασχόληση για τους άνεργους, εισφορές στα παραπαίοντα ασφαλιστικά μας ταμεία, φόρους στα δημόσια ταμεία, επενδύσεις μέσα στην χώρα, περιορισμό του τεράστιου ανοίγματος εισαγωγών και εξαγωγών με ταυτόχρονη απεξάρτηση από εξαιρετικά απαιτητικούς δανειστές (Σχετικό με το θέμα αυτό είναι το άρθρο μας 2/12/2016 «Δεν αγοράζουμε Ελληνικά; Καλά να πάθουμε!»)

Ας προβλεφτούν λοιπόν στα επανασχεδιαζόμενα καταστήματα της παλιάς αλυσίδας Μαρινόπουλου τα οποία θα λειτουργήσουν σταδιακά με το σήμα «Σκλαβενίτης», ειδικοί χώροι «Ελληνικής γωνιάς» στους οποίους θα οργανώνονται συνεχώς εβδομάδες Ελληνικών προϊόντων από κάθε κατηγορία παραγωγικής δραστηριότητας.

Ο Έλληνας καταναλωτής που ζει στην επώδυνη καθημερινότητα του τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, είναι βέβαιο πως θα εκτιμήσει την προσπάθεια έμμεσης ενίσχυσης της απασχόλησης και των πολλαπλών, ανεκτίμητων ωφελημάτων που προσφέρουν μόνο τα χιλιάδες προϊόντα τα οποία φέρουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ» ή (ακόμα καλύτερα) τα εκατοντάδες προϊόντα με την ένδειξη «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».

Προσωπικά, έχω βαρεθεί να ακούω Έλληνες με την κάλπικη άποψη πως τάχα, στην Ελλάδα «δεν παράγουμε τίποτα». Κάλπικη, για να καλύψουν την απαράδεκτη ξενομανία τους και την ανικανότητα τους να συνειδητοποιήσουν πόσο τεράστια, ανυπολόγιστη αξία έχει για την έξοδο μας από την οικονομική κρίση αλλά και για την ίδια, την επιβίωση της κοινωνίας μας, η σχολαστική επιμονή σε αγορά προϊόντων που έχουν την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ» ή (ακόμα καλύτερα) την ένδειξη «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».

Η Ελλάδα σήμερα παράγει χιλιάδες προϊόντα που μπορούν επάξια –τις περισσότερες φορές και πιο οικονομικά, όσο απίστευτο και αν ακούγεται με την πλύση εγκεφάλου που έχουμε υποστεί- να υποκαταστήσουν εισαγόμενα από τα πιο απίθανα μέρη του πλανήτη μας. Και μια αλυσίδα που θα φροντίζει διαρκώς να το αποδεικνύει, με μια μόνιμη «Ελληνική γωνιά» μέσα στα καταστήματα της, είναι βέβαιο πως θα κερδίσει, και μάλιστα χωρίς συναγωνισμό, την ψυχή κάθε σκεπτόμενου καταναλωτή και ταυτόχρονα, την μάχη της αγοράς στο εμπορικό πεδίο!


Δαιμόνιος Σκλαβενίτης: Τι βάζει μέσα στα σούπερ μάρκετ και προκαλεί πανικό. Συνεργασία βόμβα:

Ποια προϊόντα θα προσθέσει μέσα στα καταστήματα του ο Σκλαβενίτης;

Έντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα εκ μέρους του Σκλαβενίτη, καθώς στελέχη της εταιρείας έχουν πυκνώσει τις επαφές με συνεταιρισμούς και παραγωγούς οπωροκηπευτικών, προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί η ενσωμάτωση του δικτύου του Μαρινόπουλου.

Σύμφωνα με το ypaithros.gr, οι υπεύθυνοι της αλυσίδας επιδιώκουν συμφωνίες, προσφέροντας ακόμα και συμβόλαια συνεργασίας σε συλλογικά σχήματα, με τα οποία έχουν ήδη εμπορική σχέση και θεωρούν αξιόμαχους συνεργάτες.

Παράλληλα, όμως, αναζητούν και νέους αξιόπιστους προμηθευτές, με σκοπό να «γεμίσουν» τα καταστήματά τους με ποιοτικά προϊόντα από την ελληνική ύπαιθρο.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Αρκαδίας «Η Ένωση», ο οποίος, όπως μας πληροφορεί ο πρόεδρός του, Θανάσης Τσιοτίνας, έχει ήδη έρθει σε συμφωνία με τον λιανεμπορικό όμιλο για τη διάθεση μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων, πέρα από τη μέχρι τώρα συνεργασία τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τον κ. Τσιοτίνα, στις πατάτες και τα κάστανα με τα οποία ήδη προμηθεύει ο συνεταιρισμός τον Σκλαβενίτη, προστίθενται πλέον νέοι κωδικοί, όπως το βύσσινο, το κεράσι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο.

Στόχος της «Ένωσης» είναι να διαθέτει σε εβδομαδιαία βάση μέσα από την αλυσίδα 15 τόνους μήλα και από τις δύο ποικιλίες που καλλιεργούνται στην περιοχή της (Delicious Πιλαφά, Super Red Chief), 20 τόνους κάστανα, 5 τόνους μπρόκολο, κουνουπίδι και λάχανο και 500 τόνους πατάτες την περίοδο της συγκομιδής.

Όσον αφορά το βύσσινο και το κεράσι, μέχρι στιγμής δεν έχει συμφωνηθεί κάποια συγκεκριμένη ποσότητα, κάτι που, επίσης, θα γίνει κατά τη συγκομιδή.

Όπως δηλώνει στο ypaithros.gr, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, οι νέες συμφωνίες έρχονται «σε μια χρονιά από την οποία η οργάνωσή μας περιμένει να κάνει την υπέρβαση και να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στο κομμάτι της εμπορίας, βάζοντας τις βάσεις, ώστε τα επόμενα χρόνια να καλύπτει όλη την γκάμα των προϊόντων που καλλιεργούνται στον Νομό Αρκαδίας».

«Θεωρούμε τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη στρατηγικό συνεργάτη και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε στο έπακρο τη συμφωνία που έχουμε κάνει», συμπληρώνει ο ίδιος.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο τμήμα της μαναβικής, διεκδικώντας ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας» της εγχώριας αγοράς φρούτων και λαχανικών.

Παράγοντες του κλάδου εκτιμούν ότι μέσα από τα σούπερ μάρκετ διακινείται πλέον περισσότερο από το 50% των οπωροκηπευτικών, τη στιγμή που στο εξωτερικό το ποσοστό αυτό είναι ακόμα υψηλότερο.

Την ίδια ώρα, στελέχη του Σκλαβενίτη εμφανίζονται ικανοποιημένα από την προσέλευση των καταναλωτών σε όσα καταστήματα του Μαρινόπουλου έχουν ανακαινιστεί και λειτουργούν υπό το νέο σήμα.

Οι ίδιοι εκτιμούν ότι, αν και είναι ακόμα νωρίς, υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι το στοίχημα της ανάκτησης της εμπιστοσύνης του κοινού μπορεί να κερδηθεί.

Προχωρούν οι πληρωμές

Νωρίτερα από τις 30 Απριλίου, οπότε και εκπνέει η προθεσμία που ορίζει η συμφωνία εξυγίανσης, φιλοδοξεί να ολοκληρώσει ο Σκλαβενίτης την αποπληρωμή των προμηθευτών του Μαρινόπουλου για το 50% των απαιτήσεών τους.

Όπως αναφέρεται στη σχετική πρόσκληση που απηύθυνε η αλυσίδα στους προμηθευτές, «ο Σκλαβενίτης επιθυμεί να μην εξαντληθεί ο χρόνος των 60 ημερών, αλλά να προχωρήσει σταδιακά στην εξόφληση των απαιτήσεων, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι αυτές στηρίζονται και θεμελιώνονται στις ρυθμίσεις συμφωνιών εξυγίανσης και των συναφών εγγράφων».


Διαβάστε με ποιον τρόπο ξεφορτώθηκε ο Σκλαβενίτης τα προϊόντα του Μαρινόπουλου.
_______________________________________________

Με ποιον απίστευτο τρόπο ο Σκλαβενίτης ξεφορτώθηκε τα προϊόντα του Μαρινόπουλου;

Με έναν ιδιαίτερο τρόπο έγινε η μετάβαση των 18 καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος Carrefour, στην εταιρεία Υπεραγορές Σκλαβενίτης, στο νησί της Κύπρου.

Από την 1η Μαρτίου έχει γίνει οριστικά η μεταβίβαση των καταστημάτων Μαρινόπουλος στον ελληνικό όμιλο και αρκετά καταστήματα, όπως και στην Ελλάδα, έχουν ήδη αλλάξει «βιτρίνα» βάζοντας τα νέα χρώματα του ομίλου Σκλαβενίτη.

Πώς έγινε αυτή η μετάβαση;

Όλα τα προϊόντα της Μαρινόπουλος Carrefour «έφυγαν» από τα ράφια των υπεραγορών την περασμένη εβδομάδα, και μάλιστα… μισοτιμής, αφού οι διοικούντες αποφάσισαν αυτό τον τρόπο για να τα «σπρώξουν» πιο εύκολα και με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

Μάλιστα κύκλοι της εταιρείας σχολίασαν σε κυπριακά ΜΜΕ ότι «εξαφανίστηκαν» εν ριπή οθφαλμού με τις τιμές στις οποίες προσφέρθηκαν.

Ωστόσο οι μάρκες Σκλαβενίτης – που χαρακτηρίζουν την αλυσίδα σουπερμάρκετ και δίνουν αξία στο σλόγκαν της «τόσο φθηνά, όσο πουθενά»-, δεν έχουν ακόμη κάνει την εμφάνισή τους στις υπεραγορές πλην του «Γλάρου» ο οποίος διαθέτει χαρτομάντηλα και χαρτί υγείας.

Οι υπόλοιπες εισαγωγές Σκλαβενίτη αναμένονται λίαν συντόμως να κάνουν την εμφάνισή τους στα ράφια των υπεραγορών στην Κύπρο.

Διαβάστε γιατί ο Σκλαβενίτης παραμένει κλειστός τις Κυριακές

Ποιος ο απίστευτος λόγος που ο Σκλαβενίτης μένει κλειστός τις εργάσιμες Κυριακές;

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές, όπως η χθεσινή, παραμένει κλειστή.

 

Σε όλα της τα καταστήματα έγκαιρα είχε αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες της ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της.

Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει οκτώ εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.

Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.

Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή.

Αλλά για να απαντηθεί χρειάζεται κανείς να ανατρέξει στον τρόπο που έχει αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.

Η επιχείρηση μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας!

Αποκορύφωμα της τακτικής επέκτασης και κυριαρχίας της στην ελληνική αγορά είναι η αίσια ολοκλήρωση του deal με την Μαρινόπουλος και η διάσωση πάνω από 10.000 θέσεων εργασίας.

Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την επιχείρηση που έχει σεβαστεί τα βασικά δικαιώματά τους, και το γεγονός ότι δεν απολύει τους παλιούς για να προσλάβει πάρτ τάιμ νέους, με κατώτερους μισθούς, αλλά και το ότι οι περισσότεροι καταφέρνουν να βγουν στη σύνταξη από την εργασία τους στη Σκλαβενίτης.

Οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: τη δουλειά τους.

Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως «κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας».

Με όλα αυτά, προφανώς, η εργασία την Κυριακή είναι… περιττή!


Διαβάστε πόσα είναι τα νέα καταστήματα Σκλαβενίτη:

Πόσα τα νέα καταστήματα του Σκλαβενίτη;

Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τα καταστήματα της Μαρινόπουλος ώστε να υλοποιηθούν οι τεχνικές εργασίες που θα επιτρέψουν την ομαλή μετάβαση στο νέο σχήμα «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε».

Στις πόρτες των καταστημάτων έχουν αναρτηθεί ανακοινώσεις οι οποίες ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά.

Τα μαγαζιά θα ανοίξουν κανονικά αύριο ενώ η ανακαίνισή τους θα γίνει σταδιακά.

Στόχος της διοίκησης Σκλαβενίτη είναι ένας μεγάλος αριθμός κομβικών καταστημάτων να λειτουργούν με πλήρη γκάμα προϊόντων πριν από το Πάσχα.

Επίσης, έμφαση θα δοθεί στην επαρχία, όπου ο όμιλος δεν έχει μέχρι σήμερα παρουσία.Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο σούπερ μάρκετ της αγοράς, το οποίο θα αριθμεί πεντακόσια εξήντα καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ο αριθμός των νέων καταστημάτων του Σκλαβενίτη αγγίζει τα 560! Όπως φαίνεται πλουτίζει ραγδαία και όχι άδικα, αφού η αγορά του Μαρινόπουλου τελικά του βγήκε σε καλό.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Αγαπητοί μας πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι, την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2017, το Κατάστημα μας μεταβιβάζεται στην εταιρεία » Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε».

Προκειμένου να πραγματοποιηθούν στις ταμειακές μηχανές οι αλλαγές που προβλέπονται από τον νόμο, το κατάστημα μας θα παραμείνει κλειστό την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017.

Νιώθουμε την ανάγκη να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εμπιστοσύνη που μας έχετε δείξει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και για την στήριξη σας στις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε.

Η εταιρεία αλλάζει αλλά όχι οι άνθρωποι!

Όλοι οι Εργαζόμενοι του Καταστήματος, θα είμαστε εδώ για εσάς, όπως πάντα, για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Σας ευχαριστούμε και πάλι θερμά και σας περιμένουμε!».


Σκλαβενίτης-Μαρινόπουλος: Ποια η απόφαση. Πόσα και ποια σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος εκποιούνται

Πόσα και ποια σούπερ μάρκετ του Μαρινόπουλου θα εκποιηθούν λόγω Σκλαβενίτη;

Το πράσινο φως άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στη συμφωνία Σκλαβενίτη–Μαρινόπουλου καθότι κρίθηκαν επαρκείς οι δεσμεύσεις της Σκλαβενίτης σε ό,τι αφορά στην εκποίηση 22 καταστημάτων σε Αθήνα και Κρήτη αλλά και στη διατήριση υπό συγκεκριμένους όρους και χρονικό διάστημα της συνεργασία με προμηθευτές.

Σύμφωνα με την απόφαση ορίζεται ότι ο Σκλαβενίτης οφείλει:

  1. Να εκποιήσει συνολικά είκοσι δύο (22) καταστήματα λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ στους νομούς Αττικής, Ηρακλείου και Λασιθίου, όπου εμφανίζεται οριζόντια αλληλεπικάλυψη δραστηριοτήτων μεταξύ των δύο ομίλων και συγκριτικά υψηλό αθροιστικό μερίδιο αγοράς σε τοπικό επίπεδο.

Ειδικότερα, πρέπει να εκποιηθούν 19 καταστήματα στην Αττική, τα οποία βρίσκονται στους δήμους Πειραιά (4 καταστήματα), Αθηναίων (3 καταστήματα), Αγίου Δημητρίου (3 καταστήματα), Παλαιού Φαλήρου (2 καταστήματα), Νέας Σμύρνης, Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Ταύρου, Ασπροπύργου, Νίκαιας, Βριλησσίων και Καλλιθέας (από 1 κατάστημα), καθώς και στο Ηράκλειο Κρήτης (2 καταστήματα) και στο Λασίθι (1 κατάστημα).

  1. Να διατηρήσει – για μεταβατική χρονική περίοδο τριών (3) ετών και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις – την εμπορική του συνεργασία με συγκεκριμένους προμηθευτές, και ειδικότερα αφενός με τους τοπικούς προμηθευτές που είχε ο όμιλος Μαρινόπουλος, και αφετέρου με τους κοινούς προμηθευτές που εξαρτώνται από τους δύο ομίλους σε ποσοστό ανώτερο του 22% των πωλήσεών τους.

Κατά την κρίση της Επιτροπής, τα προαναφερόμενα διορθωτικά μέτρα είναι επαρκή, κατάλληλα και αναλογικά για να διασφαλίσουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμούς στις επιμέρους σχετικές αγορές λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ σε τοπικό επίπεδο, καθώς και σε αγορές εφοδιασμού (procurement) στην ελληνική επικράτεια.

Σημειώνεται ότι η γνωστοποιηθείσα πράξη, η οποία αφορά μεταξύ άλλων στην απόκτηση συνολικά 383 καταστημάτων λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ του ομίλου Μαρινόπουλος από τον όμιλο Σκλαβενίτης, πραγματοποιείται δυνάμει των από 28.9.2016 αντίστοιχων Συμφωνιών Εξυγίανσης και Μεταβίβασης κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 106β και 106θ του ν. 3588/2007 (Πτωχευτικός Κώδικας).

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s