Γεμάτα Τα Υπουργεία Της Αριστερής Κυβέρνησης Από Πισωγλέντηδες Και Λεσβίες!!! Διαβάστε Την Κραυγή Διαμαρτυρίας Εκπαιδευτικού!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΛΕΣΒΙΕΣ

κλικ  στην  εικόνα

Advertisements

14 comments on “Γεμάτα Τα Υπουργεία Της Αριστερής Κυβέρνησης Από Πισωγλέντηδες Και Λεσβίες!!! Διαβάστε Την Κραυγή Διαμαρτυρίας Εκπαιδευτικού!

  1. Η λεσβία πάστορας Nonhlahla Sidu θα συνεχίσει να κηρύττει το Ευαγγέλιο
    ========================================================

    Μια λεσβία παστόρισα δεσμεύεται να συνεχίσει το κήρυγμα
    ————————————————————————————

    Χειροτονήθηκε ως πάστορας, η 34-χρονη λεσβία Nonhlahla Sidu, λέει ότι είναι πολύ οδυνηρό να υφίστασαι διακρίσεις για το ποια είσαι, αλλά θα συνεχίσει να κηρύττει το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού.

    Η Sidu είναι μία ιεροκήρυκας στη φιλικά προσκύμενη προς τις λεσβίες εκκλησία, η Κιβωτός της Χαράς χριστιανική Υπουργεία στην Nelspruit. «Έχω μια καλή σχέση με το εκκλησίασμα μου. Είμαι σεβαστή ως πρεσβύτερη της εκκλησίας και χειροτονήθηκα ιεροκήρυκας. Ποτέ ως τώρα δεν αντιμετωπίστηκα
    ως κακιά» είπε η Sidu.

    «Είμαστε μοναδικές, παρά το γεγονός ότι είσαι λεσβία ή αμφισεξουαλική. Δεν χρειάζεται να κρίνουμε η μια την άλλη. Δικαστής είναι ο Θεός το έχω σκεφτεί επειδή ο Χριστός δεν διασκεδάζει με όσα λένε οι άλλες-οι. Το να δέχομαι διακρίσεις από άλλες εκκλησίες και ποιμένες δεν θα με σταματήσει από το να υπηρετώ τον ζωντανό Θεό και το κήρυγμα του Ευαγγελίου», δήλωσε η Sidu.

    Η Sidu υπήρξε έγγαμη και έχει έναν 16-χρονο γιο. Δήλωσε πως συνειδητοποίησε τον αληθινό σεξουαλικό προσανατολισμό της, το 2008. «Το 2008 κατάλαβα ότι είμαι λεσβία. Όταν κοιτάζω πίσω, όταν ήμουν παιδί, δεν είχα παίξει με κούκλες *1 όπως και κάθε κορίτσι. Προτίμησα να παίζω με τα αδέρφια μου όποια παιχνίδια κι αν έπαιζαν», πρόσθεσε.

    Ενάντια στην Αγία Γραφή
    Η Sidu είπε ότι ανυπομονεί να νυμφευθεί σύντομα. «Είμαι σε μια σχέση και ανυπομονώ να πληρώσει το νοικοκυριό σύντομα με τη γυναίκα που αγαπώ, και ανυπομονώ να περπατήσω στο διάδρομο μαζί της και να νυμφευθώ να τη μέλλουσα σύζυγό μου», πρόσθεσε.
    Επαίνεσαι την ισχύουσα νομοθεσία που επιτρέπει τους γάμους κλεσβιών. Ωστόσο, αυτή επέκρινε το γεγονός ότι οι λεσβίες και οι αμφισεξουαλικές εξακολουθούν να υπόκεινται κακοποίηση και βία, συμπεριλαμβανομένου του βιασμού, χωρίς συνέπειες.

    H εκκλησία Churchgoer Sibusisiwe Fakudze από την Matsulu ήταν σκληρή, λέγοντας ότι η Αγία Γραφή δεν ανέχεται την λεσβιοσύνη, και ανέφερε τη Γένεση 1:27, λέγοντας, «» Έτσι ο Θεός δημιούργησε την ανθρωπότητα κατ’ εικόνα του, δημιούργησε την γυναίκα και τον άνδρα». Δεν μιλά για γυναίκα και γυναίκα». «Πιστεύουμε ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτές τις ανθρώπους. Μπορεί να γεννήθηκες ως γυναίκα και να αλλάξεις όταν μεγαλώσεις να γίνεις άνδρας»;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Λεσβιακές ιστορίες που άλλαξαν τον κόσμο
    ==========================================

    7 Αληθινές λεσβιακές ιστορίες έρωτα που άλλαξαν τον κόσμο στον οποίο ζούμε σήμερα
    —————————————————————————————————————-
    Σε όλη την ιστορία, οι λεσβίες έχουν αγωνιστεί για τα δικαιώματα των LGBTΙQ σε αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσες συνεδριάσεων και στους δρόμους της υδρογείου. Εδώ παρουσιάζουμε μερικά από τα λεσβιακά ζευγάρια που άλλαξαν την ιστορία.

    1. Οι Κόρες-Daughters of Bilitis
    Πίσω στο 1955 Σαν Φρανσίσκο, ήταν παράνομο να χορέψεις με κάποια που ήταν του ίδιου φύλου σε δημόσιο χώρο. Τα λεσβιακά μπαρ επίσης υπόκεινταν σε επιδρομές, παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις.

    Για να καταπολεμήσει αυτά τα ζητήματα, το ζευγάρι των λεσβιών Del Martin και Phyllis Lyon συν-ίδρυσαν την πρώτη κοινωνική και πολιτική οργάνωση για λεσβίες στις ΗΠΑ, τις Κόρες της Bilitis-Daughters of Bilitis.
    Η Del και η Phyllis πέρασαν τα επόμενα 50 χρόνια με το να αγωνίζονται για τα δικαιώματα των λεσβιών+ και ήταν το πρώτο ζευγάρι λεσβιών που τέλεσε γάμο στην Καλιφόρνια το 2008, λίγο πριν η Del αποβιώσει.

    2. Το ζευγάρι που σπαράσσεται από την τραγωδία
    Στη δεκαετία του ’80 η Karen Thompson και η Sharon Kowalski απολαμβάνουν μια ευτυχισμένη, ιδιωτική ζωή μαζί στη Μινεσότα, αλλά δεν είχαν εκ-δηλωθεί δημόσια ως λεσβίες στις οικογένειές τις. Οι ζωές τις έγιναν μια τραγωδία ήταν όταν ένας μεθυσμένος οδηγός κτύπησε την Sharon, αφήνοντας την με μια μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη.

    Αυτό που ακολούθησε ήταν μια δεκαετής μάχη της Karen ώστε να αναλάβει τη φροντίδα της Sharon. Οι γονείς της Sharon αρνήθηκαν να δεχθούν πως η κόρη τους ήταν λεσβία και απαγόρευσαν στην Karen να την επισκέπτετε στο νοσοκομείο.

    Ακόμα και όταν Sharon έμαθε πώς να πληκτρολογεί μηνύματα για να επικοινωνούν, και συχνά παρακαλούσε να επιστρέψει στην Karen, τα δικαστήρια αρνήθηκαν. Το 1991, το Εφετείο της Μινεσότα αποφάνθηκε για την υπόθεση ορόσημο «Κηδεμονία της Kowalski» όπου η Sharon θα μπορούσε να πάει στο σπίτι για να είναι με την Karen. Η ακούραστη εκστρατεία της οδήγησε στη συνειδητοποίηση των θεμάτων κηδεμονίας και προέβαλε τα δικαιώματα των λεσβιακών ζευγαριών.

    3. Η νοσοκόμα του AIDS και η ακτιβίστρια
    Η Roma Guy και η Diane Jones συνιδρύτρια του Κτιρίου Γυναικών του Σαν Φρανσίσκο το 1979 και αγωνίστηκαν για την κοινωνική δικαιοσύνη μαζί για δεκαετίες. Η Diane εργαζόταν ως νοσοκόμα του ιού HIV/AIDS κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’70, βοηθώντας στην πρώτη γραμμή της επιδημίας, και μαζί με τη σύζυγό της Roma αφιέρωσαν τη ζωή τις για τη βελτίωση των δικαιωμάτων των γυναικών και των λεσβιών+, καθώς και εκπαίδευαν κόσμο σχετικά με την κρίση του HIV. Οι προσπάθειές τις καταγράφηκαν στο ντοκιμαντέρ της ΗΒΟ «When We Rise».

    4.Η ζευγάρι που ανέλαβε την υπεράσπιση του νόμου περί γάμου
    Παρά την απόρριψη και την έλλειψη υποστήριξης από τις GBTΙQ ομάδες, η Mary Bishop και η Sharon Baldwin αρνήθηκαν να υποχωρήσουν στην πάλη τις για το γάμο των λεσβιών στην Οκλαχόμα. Η νομική σταυροφορία τις κράτησε πάνω από μια δεκαετία και πήγαν στο Ανώτατο Δικαστήριο, τελικά προκαλώντας τη νομιμοποίηση του γάμου των λεσβιών σε διάφορες Πολιτείες και επιτρέποντας στις δύο γυναίκες να νυμφευθούν.

    5.Πρώϊμες ακτιβίστριες
    Γεννημένη το 1899, η Ruth Ellis ήταν μια έγχρωμη εξέχουσα «ανοικτά» λεσβία και έζησε απίστευτα 101 χρόνια.
    Αυτή και η συντρόφισά της Babe Franklin ζούσαν μαζί ως εραστριες ήδη από το 1920, και η Ellis έγινε η πρώτη γυναίκα που αγόρασε μια δική της επιχείρηση εκτύπωσης στο Μίτσιγκαν. Το σπίτι τις έγινε στέκι των Αφρο-αμερικανίδων λεσβιών + σε μια εποχή όπου οι διακρίσεις ήταν εξαιρετικά διαδεδομένες.

    Το Κέντρο της Ellis Ruth ιδρύθηκε το 1999 ως γραφείο κοινωνικών υπηρεσιών της νεολαίας με αποστολή «να παρέχει βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη υπηρεσία ασφαλούς κατοίκησης και υποστήριξης για δραπέτιδες, άστεγες, και για τις λεσβίες, αμφισεξουαλικές που βρίσκονται σε κίνδυνο και για την προβληματιζόμενη λεσβιακή+ νεολαία».

    6.Αναδυόμενη κόλαση
    Η Mina Meyer και η Sharon Raphael ήταν μαζί για πάνω από 40 χρόνια. Κατά τη διάρκεια της κοινής ζωής τις έκαναν εκστρατείες για τις υπηρεσίες υγείας για τις λεσβίες, υπερασπίστηκαν το aids άσυλο και συσπειρώθηκαν στο λεσβιακό γάμο για να αναφέρουμε μόνο μερικές από τις σταυροφορίες τις.

    Για την καταπολέμηση Πικετοφοριών από θρησκευτικές Ομάδες, με σύνθημα “Οι λεσβίες να καούν στην κόλαση”, το ζευγάρι φορούσε περήφανα μπλούζες που έγραφαν «Λεσβίες από την Κόλαση» στα συλλαλητήρια.
    Ποτέ δεν εγκατέλειψαν τον αγώνα για τα δικαιώματα των λεσβιών +, και κατά τις επόμενες χρονιές σύστησαν μια ομάδα λεσβιών βουλευτριών για να φροντίζουν ηλικιωμένες λεσβίες +. Η Mina απεβίωσε το 2016.

    _________________________________________________________________________
    Στη συνέχεια, οι συντρόφισσες Joan Nestle και Deb Edel ίδρυσαν τα Αρχεία Λεσβιακών Ιστοριών, ένας τρόπος διατήρησης των λεσβιακών εγγράφων-ντοκουμέντων και αντικειμένων, από τις βιβλιοθήκης του διαμερίσματός τις το 1974. Σήμερα έχει περισσότερα από 20.000 βιβλία και 12.000 φωτογραφίες που αφορούν τη λεσβιακή ιστορία.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. «Πέρασε» το νομοσχέδιο για τις διακρίσεις στην εργασία
    ==============================================

    Με περιπετειώδη τρόπο «πέρασε» το νομοσχέδιο για τις διακρίσεις στην εργασία
    ————————————————————————————————–
    Ηχηρές απουσίες αλλά και διαφοροποιήσεις από τις κομματικές γραμμές στην ονομαστική ψηφοφορία στην Βουλή.

    Με απούσα σχεδόν την μισή κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, διαφοροποιήσεις από την κεντρική γραμμή και απουσίες τακτικής από τους ΑΝΕΛ αλλά και εκπλήξεις από τις ανεξάρτητες-ους, ψηφίστηκαν τελικά σε ονομαστική ψηφοφορία τα 4 πρώτα άρθρα του νομοσχεδίου ενάντια στις διακρίσεις στην εργασία. Αφορά την ισότητα στην εργασία και την απουσία μεροληψίας, λόγω του φύλου, του σεξουαλικού προσανατολισμού, της θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, της ικανότητας ή της εθνικότητας. Μεταξύ άλλων στο νομοθέτημα προβλέπονταν η επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα λεσβιακά+ ζευγάρια.

    Σύμφωνα με τις δηλώσεις των κοινοβουλευτικών τις-τους εκπροσώπων, υπέρ του σχεδίου νόμου τάχθηκαν ο ΣΥΡΙΖΑ, η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι και η Ένωση Κεντρώων. Το ΚΚΕ ψήφισε παρούσα-ών. Κατά του νομοσχεδίου η Χρυσή Αυγή και οι ΑΝΕΛ.

    Όμως στην ονομαστική ψηφοφορία, υπήρξε σαφές πολιτικό μήνυμα «σπασίματος» των κατευθύνσεων των κομμάτων, είτε τυπικά, είτε άτυπα. Συνολικά στην ψηφοφορία ήταν εκεί 223 βουλεύτριες-ές και απουσίασαν 73. Υπέρ των 4 άρθρων ψήφισαν 201 βουλεύτριες-ές, κατά 21 και υπήρξαν και 5 «παρούσα-ών». Όμως:

    Απουσίασαν από την Νέα Δημοκρατία 35 βουλεύτριες ενώ η κοινοβουλευτική της ομάδα απαρτίζεται από 75 βουλεύτριες-ές. (Να σημειωθεί ότι στην ονομαστική ψηφοφορία δεν «μετρούν» οι επιστολικές ψήφοι, εκτός αν η βουλεύτρια-ής βρίσκεται σε επίσημη αποστολή της Βουλής ή του κράτους)

    Διαφοροποιήθηκαν από την γραμμή των ΑΝΕΛ οι Κώστας Ζουράρις και Θανάσης Παπαχριστόπουλος. Επίσης απουσίασαν τα μέλη της κυβέρνησης και μέλη της Κ.Ο των ΑΝΕΛ, Πάνος Καμμένος, Έλενα Κουντουρά, Βασίλης Κόκκαλης.

    Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί η θετική ψήφος του κ. Κατσίκη στο άρθρο 11, παρά τα όσα δήλωσε από του βήματος της Βουλής («Μπορεί μία-ένας τρανσέξουαλ να είναι παιδαγωγός; Μπορεί μια λεσβία, ένας γκέι να είναι μπέιμπι σίτερ; Μπορεί; Ρωτάω;»)το οποίο προβλέπει:

    Όποια-ος, κατά τη συναλλακτική διάθεση παροχή υπηρεσιών στο κοινό, παραβιάζει την απαγόρευση της διακριτικής µεταχείρισης για λόγους σεξουαλικού προσανατολισµού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου, τιµωρείται µε φυλάκιση 6 µηνών έως 3 ετών και µε χρηµατική ποινή 1.000 έως 5.000 ευρώ.

    Από τις ανεξάρτητες βουλεύτριες-ες κατά του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι Νίκος Νικολόπουλος (προερχόμενος από τους ΑΝΕΛ) και Λεωνίδας Γρηγοράκος (προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ).

    Θυμίζουμε ότι πρόκειται για νομοσχέδιο που εναρμονίζει την ελληνική νομοθεσία με σχετική ευρωπαϊκή οδηγία, σε ένα κοινοβούλιο που η συντριπτική του πλειοψηφία τάσσεται υπέρ του «ευρωπαϊκού προσανατολισμού της χώρας». Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα προσφέρεται για διαφορετικές πολιτικές αναγνώσεις και έχει προκαλέσει σχολιασμούς από πολλούς πολιτικούς χώρους.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ξυπνήστε ρε.. θα κάνουν τις κόρες σας πόρνες και τα παλικάρια αδερφές …
      KAI ΔΕN ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ 300σιοι ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ .. ΑΛΛΑ τα καθάρματα οι πολίτες όπου έχουν αποσιωπήσει και συγκαλύψει παράλειψη διώξεων επίσημης εσχάτης προδοσίας ανακοινωμένης από το 11 από την έδρα της βουλής .Καθώς ο νόμος και το σύνταγμα επιβάλει σε όλους ανεξαιρέτως στους πολίτες (σε περιόδους κατάλυσης του Συντάγματος) ,την επίσημη και έμπρακτη εφαρμογή του Άρθρου 120. ( δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να κάνουν εκλογές ή να συμβουλευτούν δικηγόρους .ή να ενεργήσουν μέσω οργανώσεων ή κομμάτων ή αρχηγών, αλλά λέει με <>. Ο φόβος μην εμπλέξετε όταν καταδικάσετε επισήμως την προδοσία και αρχίσετε να εφαρμόζετε το Άρθρο 120, . δεν δικαιολογεί το να υποθάλπτει και να συγκαλύπτει (δια της κακουργηματικής σιωπής του) κανείς δικογραφία που ισχύει υπέρ της ίδιας του της οικογενείας και της πατρίδας και που τα εγκλήματα που έχουν διατυπωθεί μέσα σ αυτήν επισύρουν ποινές τρισισόβιας κάθειρξης . Αντιθέτως(όσο περισσότερο αργεί να καταθέσει κάτι ανάλογο ) τόσο περισσότερο βαφεί τα χέρια του με το αίμα των ιδίων του των παιδιών , εγγονών και συμπολιτών του δια της κακουργηματικής του εκείνης σιωπής .
      δες λοιπόν . επί σχεδόν 6 χρόνια τώρα, ένα σάπιο 99.9% εκ του συνόλου των ελλήνων πολιτών μαζί με τους 300σιους προδότες πολιτικούς της βουλής ΚΑΙ ΜΕ ΌΛΑ ΤΑ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ, συνεχίζουν ανένδοτοι τα καθάρματα να υποθαλπτουν και να αποσιωπούν επίσημα ανακοινωμένη από την έδρα της βουλής δικογραφία εσχάτης προδοσίας, την κακουργηματική παράλειψη διώξεων της και την βίαιη κατάλυση του Συντάγματος τα πουλημένα ανθελληνικά αυτά καθίκια. δείτε και κοινοποιήστε. https://www.facebook.com/tasos.mastrogiannis.5/videos/10205321375293793/?pnref=story..
      Τουτο εδώ καταθέστε άμεσα στην αστυνομία της περιοχής σας και πάρτε οπωσδήποτε στα χέριθασας επικυρωμένο αντίγραφοτων 22 σελίδων.(δεν πληρωνουμε παραβολο για ό,τι πληροφορίες πείτεμου.
      Ιερή δήλωση εφαρμογής του Άρθρου 120 και καταγγελία κατά του απο 24\11\2011 διαρκούς κακουργήματος καταπάτησης του Όρκου
      https://www.facebook.com/notes/tasos-mastrogiannis/ιερή-δήλωση-εφαρμογής-του-άρθρου-120-και-καταγγελία-κατά-του-απο-24112011-διαρκο/422877021088985

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις ενάντια στις λεσβίες Α’
    ================================================

    Καμιά ανάπαυση στο Σπίτι της Ανάπαυσης: Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις ενάντια στις λεσβίες
    ——————————————————————————————————————-

    ΣΙΚΑΓΟ – Δεν πέρασε πολύς καιρός αφ’ ότου η Marsha Wetzel μετακόμησε και το πρόβλημα ξεκίνησε. Βρίσκοντας ένα μικροσκοπικό δωμάτιο πριν από δύο χρόνια στην κοινότητα διαβίωσης συνταξιούχων φαινόταν σαν μια ναυαγοσώστρια. Η κα Wetzel είχε χάσει την συντρόφισά της ζωής της με την οποία ήταν 30 χρόνια μαζί, καθώς και το σπίτι της στο Skokie, Ιλλινόις, ένα προάστιο του Σικάγο.

    Αντιμέτωπη με πολλαπλά προβλήματα υγείας και ζώντας με την κοινωνική ασφάλιση και τις πενιχρές αποταμιεύσεις της, ήταν ευτυχής για το δωμάτιο στη Glen, μια ιδιωτική εγκατάσταση διαβίωσης συνταξιούχων σε κοντινή απόσταση από την Niles που στεγάζει άτομα με χαμηλό εισόδημα, χωρίς πολλές επιλογές.

    «Μιλούσα με τις κυρίες και γνωριζόμουν με τις-τους ανθρώπους, και μιλούσαν για τα παιδιά τις-τους», δήλωσε η κα Wetzel, μια αδύνατη 69-χρονη με ένα ευρύ, εύκολο χαμόγελο. Ερωτηθείσα σχετικά με την οικογένειά της, είπε πως μεγάλωσε εθελοντικά έναν γιο με την συντρόφισά της, Judi Kahn. «Σοκαρίστηκαν που είχα μια συντρόφισα η οποία ήταν γυναίκα» υπενθύμισε. «Το ένοιωθα».

    Η συζήτηση έκανε το γύρο γρήγορα για το ότι η κα Wetzel είναι λεσβία. Από τότε, υποστήριξε στην αγωγή της που κατατέθηκε στο Ομοσπονδιακό Περιφερειακό Δικαστήριο, πως έχει υποστεί μια σειρά λεκτικών και σωματικών κακοποιήσεων από μια μικρή ομάδα κατοίκων της Glen.

    Στην αγωγή, κατηγορεί το κέντρο της στέγασης και τις διαχειρίστριες-ες πως παρέλειψαν να την προστατεύσουν από τις εχθρικές-ους κατοίκους που την έχουν προσβάλει και προφορικάκαθώς και την κακοποίησαν. Στην αγωγή λέει ότι την πίεσαν, την έσπρωξαν και την έφτυσαν, και ότι την είχαν τραυματίσει, συμπεριλαμβανομένων και μωλώπων στο χέρι της, ένα χτύπημα στο κεφάλι της και ένα μαυρισμένο μάτι.

    Ένας άνδρας που ζει στη Glen ήταν ιδιαίτερα κακοποιητικός, είπε. «Ξεκίνησε να μου λέει -«Θα σε ρίξω στο φρεάτιο του ανσανσέρ», με απείλησε, χρησιμοποιώντας άσεμνη γλώσσα και αποκαλώντας με, σύμφωνα με την αγωγή, μια «παλιολεσβία» κα μια«γλοιώδη βρωμολεσβία». Η αγωγή κατηγορεί τη διαχείριση της Glen, όχι μόνο για την αποτυχία της να ανταποκριθεί στην ευθύνη της να σταματήσει την παρενόχληση, αλλά στα αντίποινα εναντίον της ώστε να διαμαρτύρεται για την κακοποίηση και να επιδιώκει να την ωθήσει εκτός εγκατάστασης.

    Η Glen έχει κινηθεί για την απόσυρση της υπόθεσης. Οι δικηγόροι που εκπροσωπούν την εταιρεία αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Αν επιτύχει, η αγωγή της κα. Wetzel θα μπορούσε να θέσει ένα νομικό προηγούμενο για την δημιουργία ευθύνης των εγκαταστάσεων κατοικίας να ανταποκριθούν ενεργά στις διακρίσεις λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού σύμφωνα με τον ομοσπονδιακό Νόμο Fair Housing. Ο νόμος ορίζει ότι οι διακρίσεις με βάση το «φύλο» απαγορεύονται.

    «Είναι μία από τις πρώτες ευκαιρίες για ένα δικαστήριο να εφαρμόσει το νόμο Fair Housing με τα είδη της παρενόχλησης που οι λεσβίες βιώνουν», δήλωσε η Karen L. Loewy, μια ανώτερη δικηγόρος τςη Lambda Legal, η οποία έφερε την υπόθεση στο δικαστήριο. Η ζωή δεν έχει καταστεί ευκολότερη για την κα Wetzel από τότε που μήνυσε την Glen, καθώς συνεχίζει να ζει εκεί. «Η παρενόχληση και σωματικές επιθέσεις ήταν αμείλικτες», είπε η κα Loewy.

    Αλλά η κα Wetzel είπε ότι ήταν αποφασισμένη να μείνει στη θέση της και να δώσει τον αγώνα μέχρι το τέλος. » «Αν δεν σας αρέσει εδώ, μπορείτε να πάτε αλλού»- «Δεν ξέρω πόσες φορές το έχω ακούσει», είπε η κα. Wetzel. «Αυτό σε κάνει να νιώθεις ότι δεν είσαι ανθρώπινο πλάσμα. Έχω δεχτεί χτύπημα, επειδή μου άρεσε μια γυναίκα, αυτό δεν είναι σωστό».

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις ενάντια στις λεσβίες Β’
    ================================================

    «Αν καταφέρω να κερδίσω, θα πεθάνω ως μια ευτυχισμένη λεσβία», πρόσθεσε. «Δεν πρέπει να υπάρχουν άλλα μέρη όπως αυτό. Δεν είμαι η μόνη».

    Πράγματι, δεν είναι. Ένα ευρύ φάσμα της έρευνας έχει τεκμηριώσει συνεχιζόμενες διακρίσεις στις εκαταστάσεις κατοικιών συνταξιούχων σε βάρος των ηλικιωμένων λεσβιών, αμφισεξουαλικών.

    Μια έρευνα για ηλικιωμένες λεσβίες, αμφισεξουαλικές που ζουν σε εγκαταστάσεις μακροχρόνιας φροντίδας από τη Δικαιοσύνη στη Γήρανση, μια ομάδα νομικής υπεράσπισης, διαπίστωσε ότι η πλειονότητα πίστευε ότι θα αντιμετωπίσουν διακρίσεις από το προσωπικό στέγασης αν ήταν ανοικτές για το σεξουαλικό προσανατολισμό τις. Η έκθεση περιλαμβάνει εκατοντάδες ιστορίες των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ηληκιωμένες λεσβίες με το προσωπικό στέγασης, που κυμαίνονται από την παρενόχληση ως την άρνηση παροχής βασικών υπηρεσιών ή φροντίδας.

    «Είσαι σε ένα κοινόχρηστο περιβάλλον διαβίωσης που πιέζει ιδιαίτερα τις-τους ανθρώπους», λέει ο Eric Carlson, διευθύνων δικηγόρος της Δικαιοσύνη στη Γήρανση. «Φανταστείτε πόσο καταπιεστικά πρέπει να συγκρατείς το ποια είσαι είτε για την οικογένεια είτε για τις φίλες-ους σου».

    Μια άλλη μελέτη τεκμηριώνει διακρίσεις σε εγκαταστάσεις στέγασης συνταξιούχων κατά μελλοντικών κατοίκων. Το Κέντρο Ίσων Δικαιωμάτων έστειλε συνταξιούχες λεσβίες και ετερό ζευγάρια να υποβάλουν αίτηση για τη στέγαση σε 10 εγκαταστάσεις , στο 48% των λεσβιακών ζευγαριών παρουσιάστηκαν τουλάχιστον ενός είδους πρακτική που εισάγει διακρίσεις, όπου κυμαίνονται από τις διαφορές όσον αφορά τη διαθεσιμότητα δωματίων, τις τιμές ενοικίασης, τα κίνητρα, τις ανέσεις ως και τις απαιτήσεις εφαρμογής.

    Οι πρακτικές που εισάγουν διακρίσεις δεν περιορίζονται στις εγκαταστάσεις στέγασης συνταξιούχων. Μια μεγαλύτερη μελέτη «τεστ ζευγαριού» από το Υπουργείο Οικισμού και Αστικής Ανάπτυξης σε 50 μητροπολιτικές αγορές διαπίστωσε ότι οι εφαρμογές ενοικίων για κατοίκηση από ετερό ζευγάρια συχνά είναι πιο ευνοηκές έναντι εκείνων που παρέχονται στα λεσβιακά ζευγάρια.

    «Η έρευνα δείχνει σαφώς ότι οι λεσβίες αντιμετωπίζουν διακρίσεις και εμπόδια που δεν αντιμετωπίζουν άλλες-οι», δήλωσε η Linda Couch, διευθύντρια της στεγαστικής πολιτικής και των προτεραιοτήτων της LeadingAge, μια ένωση που εκπροσωπεί 6.000 πρακτορεία Υπηρεσιών Γήρανσης, παρόχους στέγασης, πρόσθεσε, πως πρέπει να «καταστήσει σαφές στις κατοίκους που τα κτίριά τις είναι χώροι όπου όλες είναι ευπρόσδεκτες και οι διακρίσεις δεν θα γίνουν ανεκτές. Δεν έχουμε φτάσει εκεί ακόμα, αλλά τα μέλη μας ενδιαφέρονται να είναι εκεί».

    Η γήρανση της γενιάς της έκρηξης γεννήσεων είναι ήδη αυξανόμενη για τις επιλογές ζωής της κοινότητας για τις ηλικιωμένες, η ανάγκη αναμένεται να είναι ακόμα μεγαλύτερη για τις λεσβίες. «Είναι πιο πιθανό να είναι φτωχές, και πιο πιθανό να ζουν χωρίς τα μέλη της οικογένειας που μπορούν να τις υποστηρίξουν», είπε η κα Couch.

    Αυτό είναι αλήθεια, παρά την απόφαση ορόσημο Ανωτάτου Δικαστηρίου το 2015 που επιβεβαίωσε το δικαίωμα ισότητας του γάμου. Θα χρειαστεί χρόνος για την απόφαση για την παροχή πλήρους συζυγικής πρόσβασης σε λογαριασμούς συντάξεων, στη συνταξιοδότηση και στα οφέλη για την υγεία – για να μην αναφέρουμε τις παροχές που πρροβλέπονται για την επιζώσα-ντα σύζυγο για τα έγγαμα ζευγάρια από την Κοινωνική Ασφάλιση.

    Η ομάδα υπεράσπισης SAGE ξεκίνησε ένα εθνικό πρόγραμμα κατάρτισης το περασμένο έτος για τις εγλαταστάσεις στέγασης. Η ομάδα έχει επίσης δημιουργήσει ένα πρόγραμμα Διαπίστευσης για τις κατοικίες των συνταξιούχων, η οποία πιστοποιεί ότι η εγκατάσταση είναι φιλόξενη για τις λεσβίες κατοίκους και τα μέλη της οικογένειας τις.

    «Οι περισσότερες εγκαταστάσεις στέγασης θέλουν να φέρονται σωστά στις κατοίκους», δήλωσε ο Michael Adams, διευθύνων σύμβουλος της SAGE, «αλλά πρέπει να ξέρουν και το πώς». Ένας μικρός αριθμός φιλικών προς τις λεσβίες ανεξάρτητων προγραμμάτων για εγκαταστάσεις για συνταξιούχους αναπτύσσεται.
    Η SAGE ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να ανοίξει κτίρια στο Μπρούκλιν και το Μπρονξ μέχρι το καλοκαίρι του 2019, παρόμοια έργα είναι είτε υπό ανάπτυξη ή θα ανοίξουν στο Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο, το Σικάγο, τη Φιλαδέλφεια και τη Μινεάπολη. Αλλά αυτά τα έργα αντιπροσωπεύουν μόλις πάνω από 500 οικιστικές μονάδες.

    «Η πραγματικότητα είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ηλικιωμένων λεσβιών θα βρουν στέγη στα ίδια μέρη όπως οι άλλες-οι», είπε ο κ. Adams. «Γι’ αυτό το έργο για τη βελτίωση του περιβάλλοντος στα κύρια προγράμματα στέγασης είναι τόσο σημαντικό».
    Η HUD έχει λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Το 2012, η Οργάνωση εξέδωσε κανόνες που απαγορεύουν τις διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό από τις εγκαταστάσεις παροχής στέγασης που λαμβάνουν χρηματοδότηση από την HUD ή έχουν δάνεια που ασφαλίζονται από την Federal Housing Administration.

    Τον Σεπτέμβριο, η HUD εξέδωσε λεπτομερείς κανόνες για την αξιολόγηση των απαιτήσεων της μη παρενόχλησης σύμφωνα με το Νόμο Fair Housing, είτε σε διοικητικές διαδικασίες είτε στο δικαστήριο. Οι κανόνες αυτοί καλύπτουν την παρενόχληση σε οποιαδήποτε βάση – τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική καταγωγή, το φύλο, την οικογενειακή κατάσταση ή την αναπηρία – και συγκεκριμένα δηλώνουν ότι οι λεσβίες μπορεί να είναι σε θέση να κάνουν καταγγελίες παρενόχλησης λόγω φύλου.

    Η ιστορία της κα. Wetzel συμπυκνώνει πολλές από τις αμφισβητίσεις. Γεννήθηκε στην Ιντιάνα και μεγάλωσε στην Calumet City, Ιλινόις. Στα σύνορα μεταξύ των δύο Πολιτειών, πήρε απολυτήριο από το γυμνάσιο και εργάστηκε σε μια ποικιλία θέσεων εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε εργοστάσιο και ως φρουρός ασφαλείας.

    Η σχέση της με την συντρόφισσα της, την κα. Kahn, προϋπήρχε της νομικής προστασίας των πολιτικών ενώσεων και ίσχυε, αργότερα, με την ισότητα του γάμου. Το σπίτι της ήταν στο όνομα της συντρόφισας της, και η οικογένεια της κυρίας Kahn ανέλαβε τον έλεγχο της περιουσίας μετά το θάνατό της, εκδιώκοντας την κα. Wetzel. Μια τοπική κοινωνική λειτουργός βοήθησε την κα. Wetzel, που είναι καθολική, να βρει στέγη στην Glen, μια συγκεκριμένη σκληρή δομή ενός Καθολικού νεκροταφείου που στεγάζει περίπου 200 ηλικιωμένες στην ανεξάρτητη διαβίωση τις και σε υποβοηθούμενης φροντίδας δωμάτια.

    «Λέω στη Judy κάθε βράδυ – θα κερδίσουμε», είπε η κα. Wetzel. «Το κάνω γι’ αυτήν».

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Τα τρία γένη ……. !@ Αγνώστου συγγραφέως , 15/02/2016

    Όταν αφομοιώσεις πλήρως ότι το ‘’δίκαιο του ισχυρότερου’’ δεν είναι δίκαιο, και ότι δυνατός δεν είναι εκείνος που επιβάλλεται με τον νόμο της ζούγκλας, δηλαδή με τον νόμο του ισχυρότερου αλλά εκείνος που μοιράζεται, όταν αντιληφτείς ότι ……., απόλυτη δύναμη σημαίνει το να μην απαιτείς απολύτως τίποτε από τους άλλους……., τότε ……. μπορεί να σου αξίζει να « αισθανθείς », να βιώσεις ταυτόχρονα με την αρσενική διανοητική σου υπόσταση και την διανοητική υπόσταση της γυναίκας, γιατί τότε τουλάχιστον θα έχεις καταλάβει, και θα έχεις αφομοιώσει ολοκληρωτικά την ουσία της.
    Μα ……. αν μπορέσεις να καταλάβεις, να προσεγγίσεις , να « αισθανθείς », να βιώσεις και να αντιληφθείς την ουσία της γυναίκας , τότε ……. είτε το αντιληφθείς είτε όχι, έχεις πραγματώσει την συγχώνευση-ταύτιση των δυο ημισφαιρίων του εγκεφάλου σου …., έχεις γίνει ένα με τε έτερον τμήμα του διττού εαυτού σου…, και έχεις επιταχύνει με αριθμητική πρόοδο την προσέγγιση σου στο απόλυτο γίγνεσθαι, έχεις προσεγγίσει τις παρυφές της υπερσυνειδήσεως …….και όχι μόνον …..
    Για αυτό και όλοι οι Άγιοι, όλοι οι Διδάσκαλοι, όλοι οι Σοφοί διακηρύττουν την αυστηρή μονογαμία μεταξύ των δυο ετέρων φύλων. Γιατί ο γάμος πέραν όλων των άλλων ( και αυτά τα άλλα είναι αρκετά ……. ) είναι και από τις δικλείδες που εφόσον χρησιμοποιηθούν σωστά, με αγάπη, με σεβασμό, με συμπόνια, με ειλικρίνεια, με καρτερία, και αποφασιστικότητα, έχουν την δυναμική να οδηγήσουν και τα δυο μέλη της έγγαμης σχέσης στην λύτρωση στην παρούσα ζωή. Καλά ακούσατε ……., στην παρούσα ζωή !
    Αν παρόλα ταύτα νομίζεις ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να μην είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, φρόντισε να βρεις έναν διδάσκαλο και κάνε του την ερώτηση σου.
    Κάνε του την ερώτηση σου για να μπορέσεις να αποτινάξεις από πάνω σου τα πέπλα της συσκότισης που σου προσθέτει ο τρόπος που διαβιεί η κοινωνία μας , μια κοινωνία που ενώ βαδίζει συνεχώς και με πλήρη νοητική υστέρηση στο πουθενά, αποδιώχνει μετά βδελυγμίας ότι της διαταράσσει τον διανοητικό βάλτο όπου διαβιεί.
    Και κάτι ακόμα ….., μερικοί από τους συνανθρώπους μας – αδέλφια μας, κατά την διαδικασία της προσέγγισης της ουσίας της γυναικείας φύσεως , μένουν με την εντύπωση ότι οι ίδιοι έχουν έμφυτες θηλυκές τάσεις , με αποτέλεσμα να διαστρεβλώσουν την ίδια τους την ύπαρξη. Και την διανοητική και την σωματική. Να νομίζουν δηλαδή ότι εκ λάθους ανήκουν στο γένος που ήδη βρίσκονται, και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να προσεγγίσουν το έτερο γένος ……. Η λάθος αντίληψη δηλαδή ακολουθείται στην συνέχεια και με την λάθος πρακτική εφαρμογή. Το αντίστοιχο συμβαίνει και όταν η γυναίκα προσεγγίζει την ουσία της φύσεως του αρσενικού γένους.
    Έτσι δημιουργείται το επονομαζόμενο «τρίτο φύλλο», το οποίο όμως πολύ γρήγορα αντιλαμβάνεται ότι πλέον δεν ανήκει ούτε στο ένα μέρος , αλλά ούτε και στο άλλο. Δεν είναι ούτε καθαρό άρρεν, αλλά εκ των πραγμάτων αντιλαμβάνεται πλέον οτι δεν είναι και θήλυ. Αλλιώς νόμιζε ότι θα ήταν τα πράγματα και αλλιώς του βγήκαν. Και δεν έχει την δύναμη να το αποδεχτεί. Να αποδεχτεί ότι ήταν ένα λάθος δίχως την παραμικρή δυνατότητα επαναφοράς. Και όχι μόνο δεν το αποδέχεται, αλλά εφευρίσκει πλείονες τρόπους και τεχνάσματα για να τον αποδεχτεί η κοινωνία …… Και εκεί ξεκινά και το δράμα για τον «άτυχο» αδελφό, η, την «άτυχη» αδελφή.
    Ξεκινά ο Γολγοθάς της προσπάθειας για την ταυτοποίηση μιας νέας ανύπαρκτης πλέον ταυτότητας του εαυτού του/της. Και αφού δεν είναι δυνατόν να γίνει πλέον ουδεμία ταυτοποίηση από τον εκάστοτε εαυτό σε μια αντισυμβατική νέα κατάσταση «μη γένους», και με την συνεχή άρνηση του εαυτού να προσεταιριστεί κάτι που είναι εντελώς ξένο στο DNA του/της , καταφεύγει στην συγκέντρωση όλων των ομοίων και αναζητά να αποδεχτεί και να αναγνωρίσει το νέο «μη γένος» η λοιπή κοινωνία. Για να αισθανθεί ότι υπάρχει ως είδος ……. ως κάτι το νέο δηλαδή ……. Σου ….. λέει … αν με αποδεχτούν οι υπόλοιποι, τότε λοιπόν καλώς έχει, η όλη κατάσταση μου είναι φυσιολογική ! Και αναζητεί πλέον να αποκτήσει ο …. άτυχος όλα τα πλεονεκτήματα και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν για κάθε φυσιολογικό θηλυκό γένος.
    Οι δε …….. καθ ολοκληρίαν άσχετοι ειδήμονες κρατούντες και όχι μόνον αυτοί, επικροτούν και προσυπογράφουν κάθε γενετικά διαστρεβλωμένο γένος διότι θεωρούν ότι το «νέο γένος» πρέπει να τύχη του σεβασμού …… . Και σε αυτό τους παροτρύνουν και όλοι οι κρατούντες όμοιοι τους. Και το ερώτημα είναι ……., το άτομο χρήζει σεβασμού ,η, η γενετικά διαστρεβλωμένη νέα κατάσταση του; Και οι μονόφθαλμοι αλλήθωροι, καθοδηγούν τους τυφλούς ….. , και είναι όλοι ευτυχισμένοι μέσα στην ατελείωτη δυστυχία τους ….την διανοητική αλλά και την σωματική. Αλλά και οι κρατούντες αισθάνονται ανακούφιση που κατάφεραν να λύσουν έναν νέο γόρδιο δεσμό ! Και εφόσον οι άμεσα ενδιαφερόμενοι είναι ικανοποιημένοι και η λοιπή κοινωνία δεν εκφράζει γνώμη, σημαίνει ότι έχουν πράξει το σωστό ! Όμως υπάρχει και μια μερίδα του πληθυσμού που αναμένει ωφέλη από μια τέτοια κατάσταση…, νόμιμα , αλλά και άνομα ωφέλη ! Έτσι λοιπόν όλοι είναι ικανοποιημένοι ……. Και το « τρίτο γένος » διότι για να το αναγνωρίσουν επίσημα σημαίνει ότι είναι απολύτως φυσιολογικοί…., και αυτοί που θα ωφεληθούν είτε δολίως είτε νομότυπα μεσοπρόθεσμα, αλλά και μακροπρόθεσμα …., και η λοιπή κοινωνία η οποία θεωρεί ότι εφόσον αναγνωρίστηκε το « τρίτο φύλο » επίσημα από τις αρχές άρα ( σου λέει ) οι ενδιαφερόμενοι έχουν δίκιο, παρόλο που η λοιπή κοινωνία αντιλαμβάνεται την « γενετική στρέβλωση » που ενυπάρχει στο « τρίτο γένος » και δεν έχει την διανοητική υποδομή, το διανοητικό υπόβαθρο να αντιδράσει , σε οποιαδήποτε αντίδραση, είτε θετική, είτε αρνητική ! Πολλοί οι φιλόσοφοι, πολλοί Διδάσκαλοι, έχουν αναφερθεί στην διάκριση. Διάκριση είναι η διανοητική διαδικασία που ξεχωρίζει τον άνθρωπο από το λοιπό ζωικό βασίλειο. Διάκριση είναι η διανοητική διαδικασία που ξεχωρίζει τον υγιή σκεπτόμενο άνθρωπο από το άνθρωπο που απλώς υπάρχει , και που πάντα έχει άποψη επί παντός επιστητού, και που του φταίει η κοινωνία για την κατάσταση που βρίσκεται και αυτός αλλά και ο κόσμος γενικότερα …….
    Είναι μια αλήθεια , είναι μια πραγματικότητα που γνωρίζει ένα πολύ μικρό μέρος του φυσιολογικού θηλυκού γένους και το κρατά επτασφράγιστο μυστικό ….. για ίδιον όφελος …..
    Επτασφράγιστο μεν αλλά και με την στυφή γεύση της πίκρας ταυτόχρονα διότι γνωρίζουν ότι για την μετάβαση στην μόνιμη αντίπερα όχθη πρέπει να είσαι άρρεν γένος .
    Το θηλυκό γένος παραλαμβάνει εξωτερικές προσμίξεις από το αρσενικό γένος, ενώ το αρσενικό δεν παραλαμβάνει πρόσμιξη από το έτερον γένος ….. Λόγο της φύσεως του, λόγο της κατασκευής του δηλαδή είναι καθαρό …….
    Σκέψου ……. , βαλε σε σωστή σειρά ότι έχεις μάθει μέχρι σήμερα, και αν εξακολουθείς να αμφιβάλλεις τότε φρόντισε να βρεις έναν διδάσκαλο να σου ξεδιαλύνει τις όποιες απορίες σου, …….αν έχεις.
    Τα αίτια αυτής της διανοητικής μας συσκότισης είναι πολλά και λειτουργούν σωρευτικά για εκατονταετίες. Αυτά όλα είναι τα αποτελέσματα της πλήρους αμάθειας που επικρατεί στην Ελληνική επικράτεια. Μπορεί να κατακτούμε πτυχία, να παίρνουμε ντοκτορά ,η, ό,τι άλλο , αλλά είμαστε αμαθείς, δεν μπορούμε να συμπεριφερθούμε όπως αρμόζει σε έλλογα όντα, αυτή είναι και η κατρακύλα μας ……
    [ Δεν βλέπετε ότι ήδη έχουν νομοθετήσει στην Γερμανία την κτηνοβασία και οδεύουν ολοταχώς και στην νομοθέτηση της αιμομιξίας ; Δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έχει ξεκινήσει η προσπάθεια της αλματώδους μειώσεως του παγκοσμίου πληθυσμού; ]
    Επαναλαμβάνω : Αν νομίζεις ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να μην είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, φρόντισε να βρεις έναν διδάσκαλο και κάνε του την ερώτηση σου. Αν βρεις το κουράγιο ……
    Και κάτι ακόμα , αν σκεφτείς το πως τα ξέρει ο αναφέρων, τότε έχεις χάσει την ουσία των περιγραφόμενων …
    Γιατί η ουσία είναι ότι ο γάμος μεταξύ ετέρων φύλων δεν είναι μόνο η κοινωνική και κοσμική γνωστοποίηση του μυστηρίου του γάμου , είναι παράλληλα και μια από τις μεγαλύτερες διαδικασίες της κβαντομηχανικής, είναι η αντανάκλαση του διττού εαυτού στο γήινο περιβάλλον και όχι μόνον …….

    « ……. και μην αγνοεῖς ὅτι τοῦ λόγου μέτρον ἐστὶν οὐχ ὁ λέγων , ἀλλ’ ὁ ἀκούων ….… » Πλάτων (Στοβαίου ανθολόγιον, XXXVI. 22)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε υπεύθυνα

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s