Η συνεργασία της νέας χρονιάς : Ματθαίος Γιαννούλης – Στέλιος Μαγγιώρος

Εμφάνιση 1.jpg

Εδώ και λίγες εβδομάδες ο γνωστός σε όλους καλλιτέχνης Ματθαίος Γιαννούλης,εγκαινίασε την παραδοσιακή του ταβέρνα  ’’Νέο Αρμενάκι’’ που βρίσκεται στο Περιστέρι στην οδό Πελασγίας & Πιπίνου 29!   ‘Ηταν ένα όνειρο ζωής για τον ίδιο, να δημιουργήσει ένα χώρο, όπου θα μπορεί να στηρίζει την παραδοσιακή μας μουσική (κρητικά, νησιώτικα, δημοτικά) με καλλιτέχνες από όλη την Ελλάδα. Κάθε βδομάδα λοιπόν θα μπορείτε να ακούτε και να απολαμβάνετε διαφορετικούς καλλιτέχνες!!! .

 

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Ματθαίος Γιαννούλης πρόσφατα, σε μια δήλωση του  ’’Για μας δεν άλλαξε τίποτα!  Όλα είναι όπως παλιά!! Η παράδοση βρήκε το δικό της σπίτι μετά από πολλά χρονιά’’.

Την Πέμπτη 15/12 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου cd,του γνωστού Μουσικοσυνθέτη και παραγωγού Στέλιου Μαγγιώρου με τίτλο ‘’Καταφύγιο’’  που μόλις κυκλοφόρησε από την Cobalt music και συμμετέχει και ο Ματθαίος Γιαννούλης με το ήδη γνωστό σε όλους ’’Ποτέ δεν ήμουν κανενός’’  ενώ παρέλασε και πλήθος καλλιτεχνών οι οποίοι συμμετέχουν σε αυτήν τη δισκογραφική δουλειά…

Επίσης την Κυριακή 18/12,έγινε η απονομή χρυσού δίσκου, για την τελευταία δισκογραφική δουλειά του Ματθαίου Γιαννούλη, της Μαρίας Νομικού και του Αντώνη Γαμπιεράκη, που κυκλοφόρησε από τη Next Records, ένα cd το οποίο έκανε ρεκόρ πωλήσεων, μέσα σε ελάχιστες μέρες κυκλοφορίας. Καλλιτέχνες, δημιουργοί,  φίλοι και θαυμαστές των καλλιτεχνών, γέμισαν ασφυχτικά το ‘’Νέο Αρμενάκι’’  και έφυγαν όλοι, με τις καλύτερες εντυπώσεις….

Δείτε στο ΥouΤube

links απο τα δυο καινουργια του τραγουδια…

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ «Είσαι τρελλή»

https://www.youtube.com/watch?v=O8EDIfBuoeE

Ματθαίος Γιαννούλης – Ποτέ δεν ήμουν κανενός (Η αυτοβιογραφία μου)

https://www.youtube.com/watch?v=lQSC5uBnB4U

Κατεβάστε τα τραγούδια σε wav + mp3 + δελτίο τύπου +cover από το παρακάτω link

Download link

https://we.tl/X9qAdUoiwu


Μου τα’λέγε η μάνα μου και γέλαγα
στου έρωτα χανόμουνα τα πέλαγα
μα όταν όλοι φύγανε,τα κύματα με πνίγανε
και κάπου χέρι να πιαστώ,δεν βρήκα ούτε ένα ..
Με οράματα γυμνά, μισά, ξυπόλητα
φερόμουν και σκεφτόμουνα απόλυτα
σε μια στιγμή μεγάλωσα, με την αγαπη μαλωσα
μου πηρε όνειρά εκατό και εγώ από αυτή κανένα

Ποτέ δεν ήμουν κανενός, εγώ ανήκω μόνο ενός ..του εαυτού μου!
Ποια είσαι εσύ, τι θες εδω; χαρά δεν δίνω άλλη εγώ… του θανάτου μου!
Αν θες ν’ακούσεις σ’αγαπώ,εγώ ποτέ δεν θα στο πω,είναι απλά μια λέξη
και όσα ειπώθηκαν αν δείς,δεν είχε δύναμη κανείς,στο τέλος να τ’αντέξει
Εγώ δεν ζήτησα στεριά, κι αν δεν με θέλει η μοναξιά,την έχω εγώ διαλέξει..

Μου τα’λέγε η μανούλα μου,μα που μυαλό
νοιαζομουν πάντα για των άλλων,το καλό
την προδοσία γεύτηκα, με αχαριστία στεφθηκα
και μια ζωή θα απορώ,τι κράτησα για μένα

Ένα χαρτί, ένα στυλό, παράθυρα μισόκλειστα
παρέα με την μοναξιά,σαν φιλαράκια αχώριστα
ενα τσιγάρο, ένα πιοτό και μια φωτογραφία μου
όλο και όλο το υλικό,στην αυτοβιογραφία μου!

*Αφιερωμένο σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!




ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ «Είσαι τρελλή» New Song 2016

4 comments on “Η συνεργασία της νέας χρονιάς : Ματθαίος Γιαννούλης – Στέλιος Μαγγιώρος

  1. ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ
    ———————————————

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ακολουθώντας την ατέρμονη πορεία του Απόλλωνος, ήλιου, αποφάσισα να πραγματοποιήσω το ταξίδι προσφοράς, στο πολύπαθο ανθρώπινο γένος.
    Η απογείωση του δορυφορικού μου ελκήθρου έγινε με δυσκολία.
    Μια χούφτα ανθρωποειδών, που βαπτίστηκαν παγκοσμιοποιητές κυρίαρχοι γης και ανθρώπων, έκαναν παρεμβολές στο ηλεκτρονικό σύστημα πλοηγήσεως, για να ματαιώσουν το έθιμο χάριν της πανθρησκείας.
    Το θεϊκό αντιβάριους, εξουδετέρωσε τις ανθρώπινες μαϊμουδιές και ανυψώθηκα πανηγυρικά τους αιθέρες. Κοιτώντας από το παράθυρο του πιλοτηρίου, είδα τον πλανήτη φλεγόμενο, λόγω της Νέας ανακατανομής των σφαιρών επιρροής. Έτσι ονομάζεται η αρπαγή του πλούτου των αδυνάτων από τους ισχυρούς, για να παραμένουν αυτοί πάντα πλούσιοι και οι άλλοι φτωχοί.
    Οι τοκογλύφοι παγκοσμιοποιητές, με διάφορα τεχνάσματα ευρωποιήσεων, εικονικής δημοκρατίας, εικονική οικονομίας (πλαστικό χρήμα), διαβολομηχανές παραγωγής εξωτερικού χρέους (ευρώ), τα προπαγανδιστικά media και επίορκους πολιτικούς, φτωχοποίησαν και παθητικοποίησαν τις μάζες.
    Εν ονόματι του ψευδοχρέους, λεηλάτησαν, κατήργησαν τα κράτη και κατέστησαν τους πολίτες αναλώσιμους δούλους.
    Αυτά έβλεπα και τρελάθηκα. Κάποια στιγμή φάνηκε για λίγο η Ελλάδα.
    Το λίκνο του παγκοσμίου πολιτισμού, είχε μεταλλαχθεί σε παγκόσμια χαβούζα μεταφερομένων λαθρομεταναστών, ξεπλύματος μαύρου χρήματος, και διαφθοράς.
    Στους αιθέρες υπήρχε ρύπανση και κυκλοφοριακό χάος από τα χημικά και τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.
    Ένοιωσα μεγάλη αηδία για το ανθρώπινο είδος και είπα να τους παραδώσω στην Νέμεση για αφανισμό, όπως έπραξε η Θεά Αθηνά στην Ατλαντίδα με τους άτλαντες.
    Τα email απογνώσεως και πόνου ερχόντουσαν βροχή από παντού, και σαν Άγιος λύγισα και είπα να βοηθήσω.
    Έστειλα λοιπόν ένα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ελπίζοντας να πρυτανεύσει το δίκαιο, η αγάπη και η ειρήνη.
    Αφυπνιστείτε από τα παραισθησιογόνα των παγκοσμιοποιητών.
    Νικήστε το φόβο των κατοχικών media.
    Ενεργοποιήστε τον εγκέφαλό σας και την κριτική σκέψη.
    Το σκοτάδι, με τη βοήθεια του Θεού, γίνεται φως, μόνο σε ελεύθερη πατρίδα, με σύνορα, σύνταγμα και ταμείο (εκδοτικό προνόμιο, εθνικό νόμισμα).

    ΚΑΛH ΧΡΟΝΙΑ
    30/12/2016
    Ιδομενέας Αντ. Σαρρής

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε υπεύθυνα

