Cobalt music – Νέα Μουσική Κυκλοφορία – Στέλιος Μαγγιώρος – «Καταφύγιο»

unnamed

Αυτός ο χρόνος θα κλείσει με ένα πολύ όμορφο για όλους    «Καταφύγιο» φτιαγμένο από τον γνωστό μουσικοσυνθέτη και παραγωγό Στέλιο Μαγγιώρο, ο οποίος συγκέντρωσε δεκαέξι (16) από τα ήδη κυκλοφορημένα σε ψηφιακή μορφή τραγούδια του και μαζί με τέσσερα (4) νέα τραγούδια, μας παρουσιάζει μια πολυσυλλεκτική δουλειά, που σίγουρα θα σας ταξιδέψει..
Τρία χρόνια σχεδόν προετοιμασίας και ο Στέλιος Μαγγιώρος μαζί με τους συνθέτες, τους μουσικούς και τους 14 σπουδαίους καλλιτέχνες που συμμετέχουν μας παρουσιάζουν ένα CD με πολλά διαφορετικά ακούσματα που απευθύνονται σε όλα τα γούστα…

Σε αυτό το cd επίσης θα συναντήσετε την επιστροφή του Κώστα Χαριτοδιπλωμένου, της Πωλίνας, της Λίτσας Γιαγκούση, θα ακούσετε δυο από τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν στο περσινό  X -Factor,  τον Αντώνη Φωκά και την Χριστιάννα Μπούνια καθώς και τους ήδη καταξιωμένους καλλιτέχνες «Tus»,  Ματθαίο Γιαννούλη, Χάρη Ακριτίδη, Ελπίδα Αδαμίδου και Γιάννη Μωραϊτη!!!

Δείτε στο ΥouΤube τα video clip στο  link:

https://www.youtube.com/watch?v=mJtTxsQbeLs(DJ)

https://www.youtube.com/watch?v=W5yxqQ3VePQ(DWSAME)

Κατεβάστε το τραγούδι σε wav + mp3 + δελτίο τύπου +cover από το παρακάτω link

Download link

https://we.tl/AB3CnCD8J8


 

▶ Dj – Αντώνης Φωκάς

Στίχοι:
Μου ΄κανε ζημιά, το αντίο της
ένας άλλος έχω γίνει,εξαιτίας της
Με γονάτισε και με τρέλανε
μια της λέξη άνω κάτω,όλα τα έκανε

Λόγια και φίλοι πια δεν με παρηγορούνε
όλα ανούσια μου φαίνονται στη γη
και πίνω το ένα το σφηνάκι πάνω στ’ άλλο
και η μουσική που παίζει εδώ,βαθιά πληγή
Κάθε τραγούδι με ταξιδεύει,σε όσα έζησα με αυτή…

Dj,δώσε πόνο για ΄μένα παίξε μόνο
αυτή η γυναίκα ήταν, για μια βραδιά και μόνο
όλη την κάβα ήπια και απ’το μεθύσι λιώνω
μα απόψε που ματώνω..

Όλα στα ‘δωσα,ρέστος έμεινα
ένας άνθρωπος αγνώριστος πια έγινα
την ταπείνωση πόσο γεύτηκα
πλήρωσα ακριβά που τόσο σε ερωτεύτηκα

Για αυτό και βγαίνω κάθε βράδυ και τα πίνω
και σε εφήμερες σκορπίζομαι αγκαλιές
να ΄σουν εδώ να μη μ αφήνεις να σ’αφήνω
και κάθε στίχο του έρωτά σου να μου λες
Και όχι τραγούδια που λεν για πόνο,να δίνω εγώ παραγγελιές…

Dj,δώσε πόνο για ΄μένα παίξε μόνο
αυτή η γυναίκα ήταν, για μια βραδιά και μόνο
όλη την κάβα ήπια και απ’το μεθύσι λιώνω
μα απόψε που ματώνω,DJ!
Δώσε (4) πόνο,δώσε (3) να τελειώνω
τι κι οι χωρισμένοι αν δεν γιορτάζουνε
τα καψούρικά σου μου ταιριάζουνε.


Δημοσιεύτηκε στις 3 Δεκ 2016

Γιώργος Νικολιδάκης-Δώσαμε
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
Ενορχήστρωση-Πλήκτρα:Άκης Μελής
Ντραμς / Προγραμματισμός: Νίκος Παπαδόπουλος
Μπάσο/ Κιθάρες: Γιάννης Καλτσάς
Nαυ: Δημήτρης Μάρκογλου
Λυρα:Γρηγόρης Αλυσσανδράκης
Ηχογράφηση:Earth Sound Studio
Μίξη/ Mastering : Βασίλης Σιγάλας
Παραγωγή: Στέλιος Μαγγιώρος
Συμπεριλαμβάνεται στο cd του Στελιου Μαγγιωρου με γενικο τιτλο »Καταφυγιο»που κυκλοφόρει απο την Cobalt music!!!

Αυτός ο χρόνος θα κλείσει με ένα πολύ όμορφο για όλους »Καταφύγιο» φτιαγμένο από τον γνωστό μουσικοσυνθέτη και παραγωγό Στέλιο Μαγγιώρο, ο οποίος συγκέντρωσε δεκαέξι (16) από τα ήδη κυκλοφορημένα σε ψηφιακή μορφή τραγούδια του και μαζί με τέσσερα (4) νέα τραγούδια, μας παρουσιάζει μια πολυσυλλεκτική δουλειά, που σίγουρα θα σας ταξιδέψει..

Τρία χρόνια σχεδόν προετοιμασίας και ο Στέλιος Μαγγιώρος μαζι με τους συνθέτες, τους μουσικούς και τους 14 σπουδαίους καλλιτέχνες που συμμετέχουν μας παρουσιάζουν ένα CD με πολλά διαφορετικά ακούσματα που απευθύνονται σε όλα τα γούστα…

Σε αυτό το cd επίσης θα συναντήσετε την επιστροφή του Κώστα Χαριτοδιπλωμενου, της Πωλινας, της Λίτσας Γιαγκουση, θα ακούσετε δυο απο τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν στο περσινο X-Factor τον Αντώνη Φωκά και την Χριστιάννα Μπουνια καθώς και τους ηδη καταξιωμένους καλλιτέχνες Tus, Ματθαιο Γιαννουλη, Χαρη Ακριτιδη, Ελπιδα Αδαμιδου και Γιαννη Μωραϊτη!!!
Τracklist cd:
1.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΝΕΝΟΣ(Η ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ)-ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ(5.29)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
2.ΧΑΡΤΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΚΙΝΟΣ/ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΑΜΠΙΕΡΑΚΗΣ(4.28)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
3.DJ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΚΑΣ(4.16)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
4.ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΣ-ΧΑΡΗΣ ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ(2.57)
Στιχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσικη-Αντώνης Τσακιρέλλης
5.Α’ΕΘΝΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ(3.31)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
6.ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΜΠΟΥΝΙΑ(4.22)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
7.ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΛΕΡΜΟΣ(4.00)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
8.ΘΥΜΑΤΑ-ΤUS/ΛΙΤΣΑ ΓΙΑΓΚΟΥΣΗ(4.07)
Στίχοι-Tus+Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Ανδρέας Λάμπρου
9.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΔΡΕΟΥ(3.52)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
10.ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ(3.38)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Δημήτρης Γρυδάκης
11.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ-ΛΙΤΣΑ ΓΙΑΓΚΟΥΣΗ(4.32)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
12.ΕΙΔΟΣ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΚΙΝΟΣ(4.00)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
13.ΔΩΣΑΜΕ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ(3.00)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
14.ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΑΜΠΙΕΡΑΚΗΣ(4.12)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
15.ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ(3.24)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
16.Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΚΑΣ(5.34)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος
17.Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ-ΕΛΠΙΔΑ ΑΔΑΜΙΔΟΥ(3.25)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Άκης Μελής
18.ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ…ΖΗΣΤΟ-ΧΑΡΗΣ ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ(3.46)
Στίχοι-Στέλιος Μαγγιώρος/Μουσική-Ιωσήφ Σαρασίδης
19.ΑΒΑΝΑ-ΠΩΛΙΝΑ(4.00)
Στίχοι-Βασίλης Μυριανθόπουλος/Μουσική-Κώστας Χαριτοδιπλωμένος
20.ΣΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ(4.26)
Στίχοι-Μουσική/Στέλιος Μαγγιώρος


ΣΤΙΧΟΙ  του πιο πάνω μουσικού κομματιού:

Και αν έχω πάθει, δεν έχω μάθει
και στην καρδιά μου, άλλο ένα αγκάθι
έχω επιτρέψει, να’σαι για μένα,μα πλέον τέρμα…και άκου καλά

Κλάμα στα πατώματα, ως τα ξημερώματα
πόνο, πίκρα και θυμό νιώσαμε-νιώσαμε
Μη σκορπάς τον χρόνο,σου πες αλλού τον πόνο σου
από συναισθήματα, δώσαμε-δώσαμε

Δε μου αξίζουν, όσα έχω ζήσει
Δε φταίει το σύμπαν,  δε φταίει η φύση
επιλογή μου, να’σαι μαζί μου και επιλογή μου…να πω το γεια.






 

ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΓΓΙΩΡΟΣ  »ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ»  – ΝΕΟ CD 2016 (PROMO)

 

Σχολιάστε

