Νέα Μουσική Κυκλοφορία – Κωνσταντίνος Μάμαλης – «Πως Την Είδες»

unnamed

To απόλυτο hit του φετινού χειμώνα λέγεται «Πώς την είδες;» και έρχεται από τη Θεσσαλονίκη!
Ο Κώστας Μάμαλης τραγουδάει το απόλυτο hit του φετινού χειμώνα με τίτλο «Πώς την είδες;» και τα σπάει στη Βόρεια Ελλάδα!
Τους στίχους υπογράφει η αξιόλογη Στέλλα Μεϊμάρη, την οποία γνωρίσαμε μέσα από τη συνεργασία της με το Γιάννη Πλούταρχο στην εξαιρετική μπαλάντα που άφησε εποχή  «Μη μιλάτε για κείνη» και τη μουσική ο Γιάννη Θάνος.
Ο Κώστας Μάμαλης θα εμφανίζεται από την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου σε έναν υπέροχο ανακαινισμένο χώρο, στο «Μουσικές και χρώματα», στη Θεσσαλονίκη.

Ακούστε το πρώτοι εδώ:

 

Στίχοι τραγουδιού :

Μία έρχεσαι μία φεύγεις, ούτε εσύ ξέρεις τι θέλεις
μία άσπρο μία μαύρο, φτάνει ως εδώ
Μην πουλάς σε μένα τρέλα
τέρμα πια τα πήγαιν’ έλα
εσύ δεν θα με τρελάνεις, θα το κάνω εγώ.
Πως την είδες πές μου, παίζεις με τις αντοχές μου
για χαλάρωσε μαζέψου, μετρημένες οι στιγμές σου
Πως την είδες πες μου, πούλα αλλού τους έρωτες σου
πάρτο αλλιώς και συμμαζέψου, αν με χάσεις τότε πες μου
Πως την είδες πες μου
Μια θυμώνεις μια με ψάχνεις, στην παράνοια με φτάνεις
μια φύγε μια μείνε άλλο δεν μπορώ
τι συμβαινει στο μυαλό σου δεν χορεύω στο ρυθμό σου
και αν δεν είσαι στα καλά σου, άιντε στο καλό
Πως την είδες πές μου, παίζεις με τις αντοχές μου
για χαλάρωσε μαζέψου, μετρημένες οι στιγμές σου
Πως την είδες πες μου, πούλα αλλού τους έρωτες σου
πάρτο αλλιώς και συμμαζέψου, αν με χάσεις τότε πες μου
Πως την είδες πες μου…

4 comments on “Νέα Μουσική Κυκλοφορία – Κωνσταντίνος Μάμαλης – «Πως Την Είδες»

  1. Έχεις φύγει
    και εγώ μονάχος στην απόγνωση μιλάω
    νιώθω πως είσαι ακόμα εδώ και σε κρατάω.

    Έχεις φύγει…

    Έχεις φύγει
    κι όμως σε βλέπω, σε ακούω, σου μιλάω
    είμαι ένα βήμα από την τρέλα και ρωτάω…

    Αφού, αφού δεν είσαι εδώ
    πως σε κοιτώ νομίζω;
    Aφού, αφού δεν είσαι εδώ
    πως νιώθω να σ’ αγγίζω;
    Aφού, αφού δεν είσαι εδώ
    εγώ σε ποιον μιλάω;
    Aφού, αφού δεν είσαι εδώ
    που λέω σ’ αγαπάω;

    Aφού, αφού δεν είσαι εδώ
    πως είσαι πάντα εδώ;;;

    Έχεις φύγει
    τα χέρια απλώνω και νομίζω πως σ’ αγγίζω
    και τ’ όνομα σου στο σκοτάδι ψιθυρίζω.

    Έχεις φύγει…

    Έχεις φύγει
    και όμως σε ακούω να μου λες «σε αγαπάω»
    Θεέ μου, πως γίνεται αυτό, πως, σε ρωτάω;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Δεν με βλέπει εδώ κανείς, μπορώ να κλάψω
    να σε σκέφτομαι δεν μπόρεσα να πάψω
    από τότε ούτε έστω μια στγμή.
    Που να ξέρεις τι περνάω μακριά σου
    όπου πάω νιώθω δίπλα τη σκιά σου
    στην καρδιά μου ανοικτή είσαι πληγή.

    Που να ‘σαι
    τέτοια ώρα, αχ και να ‘ξερα, που να ‘σαι
    μήπως ξαγρυπνάς και ‘συ και δεν κοιμάσαι
    τώρα που ‘πεσε και πάλι η βραδιά.
    Που να ‘σαι
    πες μου αν για την αγάπη μας λυπάσαι
    αν όπως και εγώ τις νύχτες με θυμάσαι
    δεν αντέχει μακριά σου η καρδιά.

    Περπατώ παρηγορώντας την καρδιά μου
    και ποτίζουν το στενό τα δάκρυα μου
    με το νου μου τη μορφή σου αναπολώ.
    Όπου πήγαινα μαζί σου τριγυρίζω
    δίχως να ‘χω προορισμό απλά βαδίζω
    σ’ αγαπώ, αύριο πάλι, σε φιλώ.

    Μουσική: Μιχάλης Μεϊμάρης
    Στίχοι: Στέλλα Μεϊμάρη

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε υπεύθυνα

