ποιός τραγουδιστής είπε: «Έχω την τρέλα αυτή με τα ρούχα, δε με νοιάζει πόσο κάνουν», αλλά στο κέντρο δεν κόβει αποδείξεις ?

versage

ποιος το είπε:    «Έχω την τρέλα αυτή με τα ρούχα. Δεν με νοιάζει πόσο κάνει. Έτσι, μου αρέσει να αλλάζω, να ντύνομαι, να φρεσκάρομαι. Ο καλλιτέχνης σέβεται τον κόσμο του».

Ο Λευτέρης Πανταζής άνοιξε την ντουλάπα του στη Νάνσυ Παραδεισανού και το «Σπίτι μου Σπιτάκι μου».  Ανάμεσα στα αμέτρητα εκκεντρικά κοστούμια και παπούτσια, ο τραγουδιστής εξομολογήθηκε για τις ενδυματολογικές του αμαρτίες…

«Με πήγαινε ο Βερσάτσε στην αποθήκη και μου έλεγε «αυτά θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα μετά από 6 μήνες». Έπαιρνα εγώ 5 κούτες και τα φόραγα στο Διογένης Παλάς.

εντάξει ρε  «παπαγάλε»  με τα κουστουμάκια και τα πουκαμισάκια, αλλά  Το ΦΠΑ όμως όταν στο ζητάει ο νόμος  και διαπιστώνει φοροδιαφυγές κι αρπαχτές,  εσύ και το συνάφι σου,  μες την κλάψα είσαι…

Εύβοια: Ταραχή για τον Λευτέρη Πανταζή από την έφοδο ελεγκτών στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδούσε – Τι διαπιστώθηκε   [κλικ]…

Σχολιάστε

