Φίλη αναγνώστρια ζητάει γνωριμία με σοβαρό κύριο

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΑ, ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ:

 

«Καλημέρα σας!   ανακάλυψα την ιστοσελίδα σας και ομολογώ προς της βρίσκω μεγάλο ενδιαφέρον. Λόγω της αποξένωσης των σχέσεων υπάρχει έλλειψη κοινωνικοποίησης και απομόνωσης. Αυτό συμβαίνει σε όλους, οπότε δεν θα πρέπει να ντρεπόμαστε σε κάθε είδους γνωριμία.
Είμαι Ελληνίδα,  τον Σεπτέμβρη κλείνω τα 36 και ψάχνω έναν άνθρωπο να ζήσω μαζί του.
Παρακαλώ επειδή είμαι χωρίς εργασία,  επιθυμώ ο ενδιαφερόμενος να είναι δραστήριος όσον αφορά το εργασιακό του,  όπως κι επιθυμώ να είναι και κάπως εμφανίσημος ο ενδιαφερόμενος.
Ειμαι αρκετά εμφανίσιμη, όχι πολύ αδύνατη , ύψος 1.67, ήρεμη, σταθερός χαρακτήρας…
Παρακαλώ προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι καμιά απελπισμένη, απλώς δοκιμάζω ευκαιρίες.

Ευχαριστώ το Blog σας (για την δημοσίευση) εκ των προτέρων και παρακαλώ να προωθήσετε όπως σεις ξέρετε καλύτερα την επιστολή  μου:
Υπογραφή:  Mαρία  Ο.»


Οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν, εδώ:

 mariorf1@hotmail.com


Στάλθηκε από το iPhone μου

4 thoughts on “Φίλη αναγνώστρια ζητάει γνωριμία με σοβαρό κύριο

Σχολιάστε

