«Για ένα τανγκό» ~ Ένα τραγούδι που σε γεμίζει συναισθήματα….έρωτα…!!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

11 comments on “«Για ένα τανγκό» ~ Ένα τραγούδι που σε γεμίζει συναισθήματα….έρωτα…!!

  1. Τα απογεύματα τα άδεια που βουλιάζω μακριά σου
    τις ζωής μου το βήμα τ’ απλώνω στο κύμα και θα σε ζητώ.
    Και στις νύχτας τις μπόρες θα γλιστράω στα φιλιά σου
    κι αναμνήσεις σαν χάδια ποτισμένα
    καράβια θα περνάν στο μυαλό
    κι όπως κρατάει η βροχή το ρυθμό
    και σαν τρελή η κάρδια μου χορέψει ταγκό
    εγώ μέσα σε δρόμους καθρέφτες
    να ψάχνω τους φταίχτες…
    βγάζω όλα αυτά που αγαπώ
    Στις στιγμές που κυλάνε όλα τα άστρα μου σβήνω
    Στην αυλαία που πέφτει απ’ του χρόνου το ξέφτι
    ζητώ να πιαστώ κι όσα έχω σημάδια…
    με όνειρα θα τα ντύνω
    σαν παλιό ραβασάκι σε λιωμένο σακάκι θα σ’ αναζητώ
    κι όπως κρατάει η βροχή το ρυθμό και σαν τρελή η καρδιά μου
    χορεύει ταγκό εγώ μέσα σε δρόμους καθρέφτες
    να ψάχνω τους φταίχτες…
    βγάζω όλα αυτά που αγαπώ.
    κι όπως κρατάει η βροχή το ρυθμό και σαν τρελή
    η καρδία μου χορεύει ταγκό…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Δεν γυρνούν ξανά τα όνειρα για εμάς
    Μην ορκίζεσαι…

    Μια ρωγμή φέγγει στα μάτια μας
    μια ρωγμή άνοιξε μέσα μας
    μη μιλάς
    τα λόγια δε γεμίζουν το κενό για εμάς
    μη πεις πως μ’αγαπάς
    Μια ρωγμή κι έπεσε η ζωή
    στα μάτια μια ρωγμή και γίναμε εχθροί
    μη μιλάς
    δεν έχει πια ταξίδια η νύχτα να με πας
    τα λόγια που ζητάς
    φύγανε…

    Μην ορκίζεσαι
    μην ορκίζεσαι μάτια μου
    μη μ’ αγαπάς
    μην κάνεις τον κόπο
    Τόσα όνειρα
    που σκορπίσανε γύρω μου
    δεν γυρνούν ξανά
    απλά μ’ έναν όρκο
    Δε γυρνούν ξανά
    τα όνειρα για μας
    Δε γυρνούν ξανά
    τα σύννεφα μας δύσανε

    Μια ρωγμή ανάμεσά μας ζει
    μια ρωγμή κι είσαι απέναντι
    Μη μιλάς
    οι άνθρωποι που φεύγουν
    δε μιλάνε πια
    κι ας θέλει η καρδιά
    φύγανε…

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

