Πάρης Ευαγγέλου ~ «Πουτάνα Αμνησία» ~ Νέο Τραγούδι ~ ελπιδοφόρα λαϊκή φωνή!

“Πουτάνα Αμνησία”    O Πάρης Ευαγγέλου επιστρέφει με ένα δυνατό τραγούδι σε μουσική του Μπάμπη Λιόλη  και σε στίχους της Μαίρη Κουφανδριοπούλου.

«Πουτάνα Αμνησία» – Πάρης Ευαγγέλου- 2015  ~  ΑΚΟΥΣΤΕ  ΤΟ:  

 

Πέρασ’ απόψε ο βοριάς κι έφερε τ΄αρωμά σου
στην λογική στον πανικό ψάχνω το όραμά σου
τώρα οι νύχτες σαν φωτιά κυκλώνουν τη ζωή μου
ένα ατέλειωτο γιατί ματώνει την ψυχή μου

Πουτάνα αμνησία πόσα θέλεις για μια νύχτα
να σε πληρώσω όσο όσο μόνο για μία καληνύχτα

Πέρασ’ απόψε ο βοριάς κι άφησε αναμνήσεις
στην λογική στον πανικό ψάχνω να βρω τις λύσεις
πως να ξεχάσω δεν μπορώ τα λόγια σου μαχαίρια
να μ’ αγκαλιάζουν δεν μπορώ τις μοναξιάς τα χέρια…


 

Μπουζούκι: Μπάμπης Λιόλης
Κλαρίνο: Μάκης Μπέκος
Ηλεκτρική κιθάρα: Μπάμπης Λιόλης
Ακουστική κιθάρα: Ιωακείμ Ασλανίδης
Μπάσο: Χρήστος Ράντης
Προγραμματισμός Ενορχήστρωση: Paris Evaggelou ~ Μπάμπης Λιόλης
Mix: Paris Evaggelou ~ Μπάμπης Λιόλης
Master: Paris Evaggelou

#ParisEvaggelou #PoutanaAmnisia #ΠάρηςΕυαγγέλου #ΠουτάναΑμνησία #GreekOfficialSingle 2015 #ΝέοΤραγούδι2015
#GreekNewSingle2015 #GreekNewRelease2015

▶ Like & Share: http://bit.ly/1BEbviZ

Social Media Καλλιτέχνη..
▶ Paris Evaggelou Official Facebook Page: https://www.facebook.com/pages/Paris-…

▶ Subscribe here..
Εγγραφείτε εδώ Στο επίσημο κανάλι
AllGreekStars: http://bit.ly/1AM4c8K

Social Media: AllGreekStars
▶ Facebook: http://on.fb.me/1AM4YlS
▶ Google+: http://bit.ly/1MSVBHr
▶ Blogger :http://bit.ly/17ZvMor

Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ο  !!!

8 comments on “Πάρης Ευαγγέλου ~ «Πουτάνα Αμνησία» ~ Νέο Τραγούδι ~ ελπιδοφόρα λαϊκή φωνή!

  1. Ντυθηκα στα ασπρα κ εβαλα τ αστρα σα διαμαντια στο κορμι μου κ ηπια πολυ.
    ολα για μενα και για κανενα δεν αλλαζω τη ζωη μου ουτε στιγμη.
    Καρδια μου χορεψε σπασε τα σιδεραανοιξε τα φτερα σου πεταξε ψηλα
    καρδια μου χορεψε γιατι ολα σημερα τα λογια της αγαπης ειναι ψευτικα καρδια μου
    χορεψε σπασε τα σιδερα ανοιξε τα φτερα σου πεταξε ψηλα
    καρδια μου χορεψε γιατι ολα σημερα τα λογια της αγαπης ειναι ψευτικα.

    ντυθικα στα ασπρα κ εβαλα τ αστρα στα μαλλια μου σα σταγονες της βροχης
    πηρα τους δρομους κ εφτιαξα νομους και δε μπορει να με πληγωσει τωρα κανεις.
    Καρδια μου χορεψε σπασε τα σιδερα ανοιξε τα φτερα σου πεταξε ψηλα
    καρδια μου χορεψε γιατι ολα σημερα τα λογια της αγαπης ειναι ψευτικα
    καρδια μου χορεψε σπασε τα σιδερα ανοιξε τα φτερα σου πεταξε ψηλα
    καρδια μου χορεψε γιατι ολα σημερα τα λογια της αγαπης ειναι ψευτικΑ.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Έχεις μάθει ψέματα να λες
    Και για μένα ν’ αδιαφορείς
    Γέμισα στο σώμα μου πληγές
    Γιατί τόσο να με αγνοείς…

    Τι τι τι τι τι τι ,τι σου ‘χω κάνει ?
    Τι τι τι τι τι τι το ψέμα φτάνει
    Τι τι τι τι τι τι θα με τρελάνεις
    Σ`αδιέξοδο με φτάνεις
    Και κακό παιδί με κάνεις…

    Έχεις μάθει να μη σέβεσαι
    Προφανώς και να μη ντρέπεσαι
    Τι αγάπη είσαι εσύ ρωτώ
    Να με καις κι εγώ να σ’ αγαπώ..

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αυτός ο άνθρωπος αυτός
    που περπατάει πάντα σκυφτός
    και δεν μιλάει σε κανένα
    κλαίει κλαίει
    κλαίει για μένα
    κλαίει κλαίει
    κλαίει για μένα.

    Αυτός ο άνθρωπος αυτός
    ήταν ο άλλος μου εαυτός
    ήταν το άλλο
    το μισό από το κορμί μου
    αυτός ο άνθρωπος αυτός
    ήταν ο άλλος μου εαυτός.

    Αυτός ο άνθρωπος αυτός
    που ήταν τόσο δυνατός
    και με κοιτάζει πικραμένα
    κλαίει κλαίει
    κλαίει για μένα
    κλαίει κλαίει
    κλαίει για μένα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
    Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης
    ————————————————————

    Παράλληλα, περπατάμε παράλληλα
    κι όλα είναι ακατάλληλα, για vα σμίξουμε πάλι
    Παράλληλα, σαv φονιάδες σκοτώσαμε
    τηv αγάπη πoυ νιώσαμε, γιατί ήταv μεγάλη …..

    Ήταv μια αγάπη δυνατή όμως στη δύσκολη στιγμή
    τηv παρατήσαμε .
    χωρίς αιτία κι αφορμή πέσαμε πάνω σαv τρελοί
    και τη διαλύσαμε …..

    Παράλληλα, περπατάμε παράλληλα
    κι όλα είναι ακατάλληλα, για vα σμίξουμε πάλι

    Παράλληλα, περπατάμε παράλληλα
    και στo ίδιο κατάλυμα, δεv θα ζούμε τα βράδια
    Παράλληλα σαv φωτιές αργοσβήνουμε
    και στo τέλος θα μείνουμε, δύο σώματα άδεια …..

    Ήταv μια αγάπη δυνατή όμως στη δύσκολη στιγμή
    τηv παρατήσαμε .
    Xωρίς αιτία κι αφορμή πέσαμε πάνω σαv τρελοί
    και τη διαλύσαμε …..
    Ήταv μια αγάπη δυνατή όμως στη δύσκολη στιγμή
    τηv παρατήσαμε .
    Xωρίς αιτία κι αφορμή πέσαμε πάνω σαv τρελοί
    και τη διαλύσαμε …..

    Παράλληλα, περπατάμε παράλληλα
    κι όλα είναι ακατάλληλα, για vα σμίξουμε πάλι ……….

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Τα μαύρα μάτια σου
    όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
    και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
    όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
    κάποια αγάπη μου παλιά

    Μέσα στα μάτια σου
    κοιτάζω κείνη που αγαπούσα μέχρι χτες
    εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές
    τα μαύρα μάτια σου μ’ ανάβουν πυρκαγιές

    Τα μαύρα μάτια σου
    όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε
    και την καρδιά μου συγκλονίζουνε
    όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε
    κάποια αγάπη μου παλιά.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Το φως θα σβήσω θα γείρω στο κρεβάτι
    δεν θα κλείσω μάτι θα σε θυμηθώ
    Το φως θα σβήσω
    κι απόψε από γινάτι
    δεν θα πάρω χάπι
    δεν θα κοιμηθώ

    Θα σε θυμηθώ, όπως θέλω εγώ
    με τα μάτια κλαμένα, με τα μάτια κλαμένα
    μόνο για μένα
    Θα σε θυμηθώ,σαν τρελό φορτηγό
    με τα φρένα σπασμένα, με τα φρένα σπασμένα
    να πέφτεις σε μένα

    Το φως θα σβήσω, και στου μυαλού το χάρτη
    σαν τον υπνοβάτη, θα σ’ ακολουθώ
    Το φως θα σβήσω, και σ’ ένα πλοίο αντάρτη
    γλάρο σε κατάρτι, θα σε θυμηθώ

    Θα σε θυμηθώ, όπως θέλω εγώ
    με τα μάτια κλαμένα, με τα μάτια κλαμένα
    μόνο για μένα
    Θα σε θυμηθώ,σαν τρελό φορτηγό
    με τα φρένα σπασμένα, με τα φρένα σπασμένα
    να πέφτεις σε μένα.

    —————————————————————————-
    Στίχοι: Γιάννης Πάριος, Μουσική: Μάριος Τόκας

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε υπεύθυνα

