ΘΡΗΝΟΣ στο πανελλήνιο # Εφυγε απο κοντά μας προχτές 5 του Νοέμβρη η λατρεμένη λα’ι’κή τραγουδίστρια Φωτεινή Μαυράκη

266-570x264

Εφυγε για την γειτονιά των αγγέλων.  Η σωρός της τέθηκε  σε λαϊκό προσκύνημα την Παρασκευή  6 του Νοέμβρη στις 11:00 το πρωί στον ιερό ναο ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΣΑ) ΣΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ οδός Σπάρτης και Πατρών .

Η αγαπημένη ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΥΡΑΚΗ από τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 του Νοέμβρη 2015  δεν είναι πια μαζί μας.

Η νεκρώσιμη ακολουθία  ξεκίνησε στις 13:00 κι  αμέσως μετά έγινε η ταφή  στο Γ’ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ Νίκαιας.

Καλό ταξίδι μεγάλη  Αρχόντισσα  Φωτεινή  Μαυράκη  !!!




ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΥΡΑΚΗ:     «ΜΟΥΣΑΦΙΡΑΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ»

«ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ»

===================
Σε στίχους Γιώργου Πιά
και Μουσική Χρ. Νικολόπουλου
με την εκπληκτική ερμηνεία της Φωτεινής Μαυράκη!
————————————
Το τραγούδι αρχικά αυτό ο στιχουργός, το προόριζε για τον
Στέλιο Καζαντζίδη, αλλα τη χρονιά εκείνη (1984)
ο Στέλιος δεν είχε ακόμα σπάσει την12χρονη σιωπή του
κι έτσι κατόπιν ο Νικολόπουλος το έδωσε στη Φωτεινή, η οποία
έφυγε απο κοντά μας πρόσφατα στις 5 του Νοέμβρη 2015/
———————————————————-
———————————————————-
Επανέρχομαι από την εξορία μου
οι ανθρώποι με είχαν απογοητεύσει
μα εσύ που μ’έχεις τόσο γοητεύσει
με βοήθησες να βρω πια την πορεία μου.

######

Επανέρχομαι από το παρελθόν μου
στη ζωή να δώσω το παρόν μου
στη δικαίωση για το ιδανικό μου
ε π α ν έ ρ χ ο μ α ι !!!

######

Επανέρχομαι απο την εξαφάνιση
για να γράψω μια καινούργια ιστορία
μ’ εξοπλίζει η δική σου η παρουσία
να σκοτώσω κάθε μου πικρή ανάμνηση.
Επανέρχομαι από το παρελθόν μου
στη ζωή να δώσω το παρόν μου
στη δικαίωση για το ιδανικό μου
ε π α ν έ ρ χ ο μ α ι.

Επανέρχομαι από το παρελθόν μου
στη ζωή να δώσω το παρόν μου
στη δικαίωση για το ιδανικό μου
ε π α ν έ ρ χ ο μ α ι !!!

8 thoughts on “ΘΡΗΝΟΣ στο πανελλήνιο # Εφυγε απο κοντά μας προχτές 5 του Νοέμβρη η λατρεμένη λα’ι’κή τραγουδίστρια Φωτεινή Μαυράκη

  1. Από τις δημοφιλέστερες φωνές τη δεκαετία του ’60 . Ανέβηκε στο πάλκο στην ηλικία των 13 ετών και παρέμεινε μέχρι το 1996.
    Θεά στην ομορφιά και αηδόνι στο τραγούδι, δυστυχώς περνάει ένα δράμα έχοντας αποφλοίωση των φωνητικών χορδών,
    χτυπημένη από την επάρατη νόσο, με μισό πνεύμονα,παλέυει έχοντας τεράστιο οικονομικό πρόβλημα να κρατηθεί…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Εκπληκτικη τραγουδιστρια…ισάξια της Ελευθεριας Χριστοπουλου ή και καλυτερη….νομίζω ότι και οι δυο ειναι τσιγγάνες (από ότι δείχνουν κάποιοι θαυμάσιοι λαρυγκισμοί στα τραγούδια τους) ;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. η αγαπημενη φωτεινη ΜΑΥΡΑΚΗ γεννηθηκε το 1947 στη νεα ιωνια αττικης.Μπηκε στη δισκογραφια το 1966 και μεχρι σημερα εχουν κυκλοφορισει περιπου 20 μεγαλοι δισκοι.Αρχες του 1970 ολοι οι μεγαλοι τραγουδιστες μετα που τελειωναν το προγραμμα τους πηγαιναν να διασκεδασουν στο μαγαζι που ηταν η φωτεινη

    ΑΘΑΝΑΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΥΡΑΚΗ ΦΩΝΑΡΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

